کد خبر 89151
۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
پشتیبانی گیف در استوری‌ اینستاگرام

پرشین خودرو: در آینده‌ای نزدیک کاربران می‌توانند از فایل های گیف در استوری های اینستاگرام استفاده کنند. این قابلیت با همکاری دو شرکت فیس بوک و موتور جستجوی تصاویر متحرک Giphy به ارمغان آمده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از گجت نیوز، در آینده‌ای نزدیک کاربران می‌توانند از فایل های گیف در استوری های اینستاگرام استفاده کنند. این قابلیت با همکاری دو شرکت فیس بوک و موتور جستجوی تصاویر متحرک Giphy به ارمغان آمده است.

 
پشتیبانی از گیف در استوری‌های اینستاگرام
 

با پیشرفت پیام رسان های اینترنتی، تصاویر متحرک گیف نیز از محبوبیت خاصی برخوردار شده‌اند و حالا هر کسی در گوشی خود کتابخانه‌ای مملو از تصاویر گیف را در اختیار دارد. اگر شما هم علاقه‌مند به دنیای بزرگ و عظیم گیف ها هستید، قطعا خوشحال خواهید شد وقتی بفهمید که پشتیبانی از گیف به استوری های اینستاگرام اضافه شده است تا بتوانید آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به نقل از سایت The Verge، برخی از کاربران اینستاگرام در سراسر جهان از هم اکنون می‌توانند با استفاده از کتابخانه معتبر و بزرگ Giphy، از تصاویر گیف در استوری های اینستاگرام خود استفاده کنند.

این خبر برای نخستین بار در نوامبر 2017 توسط سایت The Next Web منتشر شد. این سایت در گزارش خودش چندین قابلیت جدید اینستاگرام را افشا کرده بود که یکی از آن‌ها اضافه شدن فایل های متحرک گیف بود. با در نظر گرفتن این که فیس بوک و Giphy پیشتر نیز همکاری خوبی را با همدیگر داشته‌اند، تعجب برانگیز نیست که اینبار مشارکتشان را در اپلیکیشن اینستاگرام ببینیم. از چندی پیش کاربران فیس بوک می‌توانند از فایل های گیف در کامنت‌ها و پیام رسان فیس بوک استفاده کنند.


روند ساده استفاده از فایل های گیف در استوری های اینستاگرام

اما نحوه اضافه کردن فایل های گیف توسط موتور جستجوی Giphy به استوری های اینستاگرام بسیار ساده است. البته همانطور که گفتیم در حال حاضر پشتیبانی از فایل های گیف در استوری های اینستاگرام تنها محدود به کاربران چند کشور شامل برزیل، اندونزی و فیلیپین است و در آینده‌ای نزدیک کاربران سراسر جهان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. اینستاگرام با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرده است که «ما همیشه روش‌هایی را برای بهبود تجربه کاربری اینستاگرام آزمایش می‌کنیم». در این بیانیه هیچ کلمه‌ای از زمان عرضه جهانی قابلیت استفاده از گیف در استوری های اینستاگرام آورده نشده است.
کد خبر 89151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha