کد خبر 89153
۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
طعنه الکسیس سانچس به آرسنال

پرشین خودرو: مهاجم شیلیایی جدید منچستریونایتد به باشگاه پیشین خود طعنه زد و عنوان کرد کار کردن با مورینیو در منچستریونایتد را نمی‌توانست رد کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی در نهایت به عضویت منچستریونایتد در آمد تا در ادامه‌ فصل بتواند برای منچستریونایتد به میدان برود. او فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپا را هم خواهد داشت.

الکسیس سانچس بعد از پیوستن به منچستریونایتد در اولین نشست خبری خود به تیم سابقش تاخت و طعنه‌ای به آرسنالی‌ها زد. این مهاجم شیلیایی در ابتدا گفت‌: می‌خواهم از باشگاه سابقم تشکر کنم. از همه هواداران آرسنال که در این مدت در کنار من بودند و باعث شدند من بتوانم چند سال خیلی خوب را در آرسنال سپری کنم. من دیروز (دوشنبه) با تیری آنری تلفنی صحبت کردم و به او گفتم که مانند او از آرسنال رفتم. هم من و هم آنری به یک دلیل از آرسنال رفتیم.

مهاجم شیلیایی جدید منچستریونایتد در ادامه‌ صحبت‌هایش، ‌اضافه کرد: من اول از هم باید این را بگویم که خیلی خوشحال هستم که به بزرگ‌ترین باشگاه دنیا آمده‌ام و اولین بازیکن شیلیایی منچستریونایتد محسوب می‌شوم. فرصت بازی در اولدترافورد و زیر نظر ژوزه مورینیو چیزی بود که نمی‌توانستم آن را از دست بدهم. امیدوارم به طرفداران در دنیا ثابت کنیم که چرا تیم بزرگی هستیم.

آلکسیس سانچس قرار است در منچستریونایتد شماره "هفت " معروف را بر تن کند که قبلا بر تن بزرگانی هم‌چون جرج بست، دیوید بکهام و کریستیانو رونالدو بود ولی در سال‌های اخیر بعد از آلکس فرگوسن این شماره هم در منچستریونایتد نفرین شده بود و بازیکنانی مثل دی ماریا و ممفیس دپای نتوانستند انتظارات را بر آورده کنند و باید ببینیم این مهاجم گلزن شیلیایی می‌تواند ارزش‌های خودش را در منچستریونایتد نشان دهد.

کد خبر 89153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha