اجرای طرح ترافیک جدید از فروردین 97

پرشین خودرو: طرح ترافیک جدید از فروردین سال آینده اجرا می‌شود و در حال حاضر شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران آن را به تصویب رسانده، البته طرح تصویب شده با طرح اولیه متفاوت است.

به گزارش پرشین خودرو، محمدعلی نجفی در حاشیه ششمین همایش ملی "مدیریت آلودگی هوا و صدا" و در جمع خبرنگاران درباره اجرای طرح ترافیک جدید گفت: انشالله طرح ترافیک جدید از فروردین سال آینده اجرا می‌شود و در حال حاضر شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران آن را به تصویب رسانده، البته طرح تصویب شده با طرح اولیه متفاوت است. چرا که ما برای همراهی بیشتر برخی اجزای آن را حذف کردیم. در شورای شهر تهران نیز کلیات آن به تصویب رسیده و امیدواریم ظرف یکی دو هفته آینده جزئیات آن نیز در شورا طرح شود. در حال حاضر مانعی برای اجرای این طرح از فروردین سال آینده وجود ندارد.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح بر اساس پیش بینی ما 20 تا 25 هزار دستگاه ورودشان به محدوده طرح کاهش پیدا می‌کند که به تبع آن درآمد شهرداری از این محل کاهش پیدا می‌کند.

نجفی در خصوص اجرای طرح LEZ نیز گفت: براساس طرح LEZ هر وسیله نقلیه‌ای که وارد این محدوده می‌شود و فاقد گواهی معاینه فنی باشد، باید برگه جریمه برایش صادر شود که امیدواریم با هماهنگی نیروی انتظامی این طرح از سال آینده برای خودروها اجرایی شود.

کد خبر 89164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha