آغاز فروش سانتافه به مناسبت دهه فجر+جزئیات

پرشین خودرو: فروش ویژه محصولات کرمان موتور به مناسبت ایام دهه فجر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کرمان موتور برای عرضه سانتافه 2017 قیمت نهایی 335 میلیون تومان را اعلام کرده است و علاقه مندان می توانند این خودروی شاسی بلند و زیبا را به صورت نقد و یا اقساط خریداری نمایند.

برای خرید نقدی سانتافه کافی است 130 میلیون تومان در وجه کرمان موتوری ها ریخته و مابقی هزینه را در هنگام صدور دعوتنامه واریز نمایید.

شرکت عرضه کننده این خودرو به خریداران نقدی، 7 میلیون تومان تخفیف نقدی خواهد داد و خودرو در اردیبهشت 97 آماده تحویل به شما است.

اما برای آن دسته از خریدارانی که تمایل به خرید این شاسی بلند با دریافت تسهیلات دارند نیز کرمان موتوری ها یک پیشنهاد ویژه دارند.

شما می توانید با پیش پرداخت 130 میلیون تومانی ثبت نام خود را آغاز کرده و 120 میلیون تومان نیز تسهیلات دریافت کنید. بازپرداخت این وام 12 و 24 ماهه خواهد بود و خریداران سانتافه 207 برای خرید قسطی خود نیز 5 میلیون تومان تخفیف نقدی دریافت می کنند.

سود مشارکت و انصراف برای تمایم افرادی که به یکی از این دو روش شاسی بلند هیوندای را خریداری کنند به ترتیب 18 و 15 درصد خواهد بود.

گفتنی بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور، تمام قیمت ها بر اساس تعرفه واردات جدید و نرخ ارز محاسبه شده است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های کرمان موتور در سراسر کشور و یا سایت این خودروساز مراجعه نمایند.

کد خبر 89165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha