بازگشت لندروور دیفندر افسانه‌ای با ویژگی‌های منحصربه فرد

پرشین خودرو: یک نسخه ویژه از لندروور دیفندر کلاسیک در 70 سالگی این خودروساز انگلیسی رونمایی شد.

به گزارش پرشین خودرو، در سال 2016 میلادی، کمپانی خودروسازی لندروور اعلام کرد که دیگر خودروی کلاسیک "لندروور دیفندر" باز نخواهد گشت، با این حال هیچ چیزی در خصوص مدل‌های ویژه "لندروور دیفندر کلاسیک" به میان نیاورد و همین موضوع باعث شد تا کمپانی خودروسازی لندروور در سکوت رسانه‌ای، یک نسخه ویژه از دینفدر کلاسیک آماده کرده و در نمایشگاه اتومبیل دیترویت به نمایش بگذارد که حالا در پرشین خودرو سعی داریم مروری کوتاه بر روی این مدل ویژه از لندروور دیفندر افسانه‌ای داشته باشیم که قطعا هیجان انگیز خواهد بود.
یکی از دلایلی که شرکت خودروسازی لندروور چنین کاری انجام داده و یک نسخه ویژه از لندروور دیفندر کلاسیک آماده کرده است، سالگرد 70 سالگی این خودروساز انگلستانی بوده است تا به نوعی شرکت خودروسازی لندروور با آماده سازی این خودروی ویژه، سالگرد تولد خود را جشن گرفته است.
با بالا زدن کاپوت این خودرو، اول از همه به یک پیشرانه هشت سیلندر 5 لیتری خواهید رسید که در حداکثر کارایی خود، می‌تواند 400 اسب بخار قدرت و سپس 515 نیوتن متر گشتاور داشته باشد. کمپانی خودروسازی لندروور ادعا می‌کند که با هدایت این نیرو به کمک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک ZF که با استانداردهای اسپرت هماهنگ شده است، می‌تواند صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت 5.6 ثانیه و همچنین سقف سرعت 171 کیلومتر بر ساعت داشته باشد که برای شاسی بلند لندروور دیفندر با ظاهر کلاسیک، قطعا یک عملکرد شگفت انگیز خواهد بود. علاوه بر این، شرکت خودروسازی لندروور اعلام کرده است که برای مهار بهتر این نیرو، سیستم ترمز اتومبیل را تقویت کرده و یا حتی برای راحتی سرنشینان و تعادل بهتر اتومبیل، از سیستم تعلیق جدید با کمک فنرهای تقویت شده و نوارهای ضدرول جدید استفاده کرده است.
شاسی و بدنه اتومبیل به صورت یک مجموعه، بر روی چهار عدد رینگ 18 اینچی سوار شده است که لاستیک‌های تمام فصل آن می‌تواند در هر مسیری پاسخگوی نیاز راننده باشد. این نسخه ویژه در ظاهر خود تغییراتی دیده و حالا به دستگیره های درب آلومینیومی، چراغ‌های پیشانی LED با همان فرم گردی شکل سنتی، صندلی‌های اسپرت "ریکارو" و... مجهز شده است.
در پایان هم شرکت خودروسازی لندروور اعلام کرده است که برای ویژه‌تر کردن این اتومبیل، تعداد محدود 150 دستگاهی برای تولید اتومبیل در نظر گرفته شده است که مشتریان می‌توانند با پرداخت حداقل 150 هزار پوند، نسخه‌های پایه اتومبیل را خریداری کنند.

کد خبر 89168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha