کمیسیون تلفیق گرانی بنزین را ممنوع کرد

پرشین خودرو: کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که این کمیسیون افزایش قیمت حامل های انرژی در سال آینده را ممنوع کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، جبار کوچکی نژاد ، در این باره که افزایش قیمت حامل های انرژی در سال آینده چه سرنوشتی دارد، اظهارداشت: در کمیسیون تلفیق بودجه بند الحاقی تصویب شد که برابر آن دولت اجازه افزایش قیمت را در سال آینده ندارد و این موضوع شامل حال حامل های انرژی نیز می شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون برنامه ششم توسعه کل کشور، گفت: ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه به دولت اجازه می دهد که در مدت اجرای قانون برنامه افزایش قیمت حامل های انرژی را به صورت پلکانی انجام دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: قانون بودجه سنواتی برنامه و سیاست گذاری سالانه است بنابراین با بند الحاقی مصوب کمیسیون تلفیق بودجه افزایش قیمت بنزین در سال 97 ممنوع شده است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در پایان گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بندالحاقی گفت: این بند الحاقی عبارت کلی است که شامل حال قیمت حامل های انرژی می شود.

کد خبر 89170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha