کد خبر 89192
۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
فروش ۲۰درصد بلیت‌ جشنواره در گیشه

پرشین خودرو: معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر با اشاره به پایان پیش‌فروش و اتمام بلیت‌های اختصاص یافته به سینماهای مردمی، گفت: مردم نگران اخبار مربوط به فروش غیرقانونی بلیت‌ها نباشند چرا که 20 درصد ظرفیت برای گیشه سینماها موجود است و تلاش می‌کنیم به نیاز مخاطبان جشنواره پاسخ دهیم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان، معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر با اشاره به پایان پیش‌فروش و اتمام بلیت‌های اختصاص یافته به سینماهای مردمی، گفت: مردم نگران اخبار مربوط به فروش غیرقانونی بلیت‌ها نباشند چرا که 20 درصد ظرفیت برای گیشه سینماها موجود است و تلاش می‌کنیم به نیاز مخاطبان جشنواره پاسخ دهیم.

 
فروش ۲۰ درصد بلیت‌های جشنواره در گیشه

عزت‌الله علیزاده معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر گفت : طی روزهای 30 دی تا 2 بهمن پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای مردمی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شد و تمامی ظرفیت اختصاص یافته به بخش پیش فروش مردمی به صورت کامل به فروش رسید.

او با اشاره به اختصاص ظرفیت جدید برای مردم، ادامه داد: امسال با توجه به استقبال مخاطبان سینما، 1600 سری بلیت بیش از ظرفیت تعیین شده به مردم اختصاص یافت و تمام بلیت‌های این ظرفیت تعیین‌شده نیز پیش‌خرید شد.

علیزاده با اشاره به انتشار خبرهای مربوط به فروش غیرقانونی بلیت‌های جشنواره از طریق سایت‌های غیرمجاز و با رقم‌های نجومی و کاذب، اظهار داشت: هماهنگونه که قبلا اطلاع‌رسانی شد، این اطمینان داده می‌شود که در گیشه ظرفیت لازم برای استفاده مخاطبان اختصاص یافته و آن دسته از علاقه‌مندان سینما که نتوانسته‌اند در پیش‌فروش بلیت دریافت کنند، می‌توانند بلیت فیلم‌های منتخب خود را از گیشه‌های سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره، قبل از نمایش هر فیلم دریافت کنند. پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری سانس‌های فوق‌العاده هم شده است و ما تلاش می‌کنیم به نیاز مخاطبان جشنواره پاسخ دهیم.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

کد خبر 89192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha