زمان ورود هیوندای کُنا و آزراجدید/ توسان تولید داخلی، زمستان97 می آید

پرشین خودرو: مدیرعامل کرمان موتور از برنامه داخلی سازی هیوندای توسان برای سال آینده و زمان عرضه هیوندای کنا و آزرا جدید به بازار داخلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور، با اعلام این خبر و با اشاره به هدف گذاری این شرکت برای تولید 64 هزار دستگاه خودرو در سال 97 گفت: 38 هزار خودرو از این تعداد مربوط به برند هیوندایی خواهد بود.
وی با اشاره به سیاست های آتی این شرکت در زمینه توسعه خودروهای ساخت داخل اضافه کرد: یکی از اهداف و سیاست های کرمان موتور در سال 97 توسعه خودروهای ساخت داخل است که در این راستا مطابق برنامه تدوین شده بنا داریم تا با سقف تولید 64 هزار دستگاه خودرو در سال آینده زمینه دستیابی به این هدف را فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه 38 هزار دستگاه خودرو از تولیدات سال آینده این شرکت مربوط به برند هیوندایی خواهد بود اظهار کرد: 26 هزاردستگاه خودرو دیگر تولیدی نیز مربوط به شرکای چینی کرمان موتور شامل جک و لیفان است.
فیروزی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه محصولات جدید هیوندایی شامل هیوندای "کنا" و" آزرا جدید" چه زمانی به بازار عرضه می شود، گفت: در کنار تولید و داخلی سازی خودروهای هیوندایی بنا داریم تا 2 خودروی جدید را نیز وارد بازار کنیم که در همین راستا هیوندای کنا و آزرای جدید هدف گذاری شد که هر 2 محصول در 3 ماهه اول سال آینده از سوی کرمان موتور به بازار عرضه خواهد شد.
مدیرعامل کرمان موتور در ادامه زمان ورود اولین سری از النتراهای تولید داخلی را تیرماه 97 ذکر و بیان کرد: آخرین سری از النتراهای وارداتی نیز اردیبشهت ماه عرضه شده و پس از آن فقط نوع داخلی سازی این محصول روانه بازار خواهد شد.
وی با تاکید بر داخلی سازی محصولات هیوندایی در ایران خاطرنشان کرد: محصوی بعدی که از سوی کرمان موتور داخلی سازی شده و روانه بازار می شود هیوندای توسان است که این محصول نیز مطابق برنامه ریزی های انجام شده از زمستان سال آینده روانه بازار داخلی خواهد شد.

کد خبر 89201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha