کد خبر 89249
۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
سرمایه گذاری شرکت فرانسوی ساوا در اردبیل

پرشین خودرو: شرکت فرانسوی ساوا با مشارکت شرکت الکترونیک پردازش سبلان برای تولید بردهای الکترونیک خودرو در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل سرمایه گذاری می کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، ساوا یکی از شرکت های معروف فرانسه در تولید بردهای الکترونیک است که تا یک ماه آینده کار اجرایی تولید قطعات بردهای الکترونیکی خودرو را با مشارکت شرکت الکترونیک پردازش سبلان آغاز می کند .
بردهای الکترونیکی خودرو 6 سال است در اردبیل توسط شرکت الکترونیک پردازش سبلان تولید و به خارج از کشور صادر می شود .
شرکت الکترونیک پردازش سبلان یکی از شرکت های دانش بنیان است که از 2 سال پیش مذاکره لازم با شرکت ساوا در تولید بردهای الکترونیکی را آغاز کرده و بر اساس توافق طرفین قرار است شرکت فرانسوی با آورده 600 هزار یورو در تولید قطعات الکترونیکی خودرو در اردبیل سرمایه گذاری کند .
'پیرو کوتلار' نماینده شرکت فرانسوی ساوا روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در اردبیل اعلام کرد: توافق اولیه با شرکت الکترونیک پردازش سبلان برای تولید برودهای الکترونیک بعمل آمده و امید است بتوانیم در این مسیر موفقت لازم را بدست بیاوریم .
وی افزود: طبق توافق بعمل آمده تا یک ماه اینده کار اجرایی را شروع خواهیم کرد .

این سرمایه گذار فرانسوی بیان کرد: ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری در ایران وجود دارد و استقبال سرمایه گذاران فرانسه برای سرمایه گذاری در ایران بیشتر شده است .
ناصر کهنی مدیر شرکت الکترونیک پردازش سبلان هم در این نشست گفت: این شرکت هم اکنون تولیدات خود را به بازار های داخلی و خارجی عرضه می کند و به خاطر کیفیت بالا و دارای استاندارد بین المللی توانسته به بازارهای جهانی دست یابد .
وی افزود: استقبال شرکت های خارجی برای مشارکت در تولید بردهای الکترونیکی با شرکت پردازش سبلان بیشتر است بطوریکه شرکت فرانسوی ساوا این آمادگی را دارد در تولید بردهای الکترونیکی خودرو با ما همکاری کند .
شرکت الکترونیک پردازش سبلان (سهامی خاص) در سال 1388 در زمینی به مساحت 5000 متر مربع در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل تأسیس شضد و با نصب و راه اندازی ماشین آلات تمام اتوماتیک به تولید بردهای الکترونیکی SMD و DIP با برند ثبت شده EPS و تولید قطعات الکترونیکی خاص خودرو کرد.

کد خبر 89249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha