برگزاری جشن 7 سال حضور مستمر ایکس 33 با 33 مالک این خودرو

پرشین خودرو: در روز اول نمایشگاه خودرو اصفهان، مدیران خودرو که حضور پر رنگی در نمایشگاه های خودرو کشور دارد، جشن 7 سال حضور مستمر ایکس 33 را با مالکان 33 دستگاه از این خودرو برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدیران خودرو که تولید و عرضه دو برند چری و ام.وی.ام را در ایران بر عهده دارد با برگزاری یک جشن در غرفه خود همراه با مالکان ایکس 22، بازدیدکنندگان و مدیران شرکت، هفتمین سال عرضه ایکس 33 را اعلام کرد.

 



درخلال این مراسم که با استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه روبرو شد از یکی از مشتریان این برند که در قالب کمپین «سفر به ماه» مدیران خودرو، کارکردی در حدود 360 هزار کیلوتر با خودرو خود تجربه کرده بود تقدیر به عمل آمد و هدیه نفیس سرویس ادواری رایگان مادام العمر به وی اهدا شد.

 



در حاشیه این مراسم، ژو شائودانگ مدیرعامل شرکت مدیران خودرو گفت: مدیران خودرو رکورددار بزرگترین سرمایه گذاری مشترک خودرویی در کشور است و تا کنون بیش از 300 هزار دستگاه خودرو به تولید رسانده و با داشتن بیش از 160 نمایندگی در سراسر کشور سومین خودروساز بزرگ کشور است.

وی افزود:  از ۲ سال پیش چری تلاش جدی برای ارتقاء استاندارد آلایندگی محصولات خود را آغاز کرده و در حال حاضر محصولات چری با استاندارد آلایندگی یورو۵ به تولید می‌رسد.

مدیرعامل مدیران خودرو ادامه داد: مدیران خودرو به عنوان یک شرکت خصوصی، علاوه بر جلب رضایت مشتریان و تلاش در این حوزه، بحث آلایندگی خودروها را نیز در دستور کار خود قرار داده و چری نیز به عنوان یک شرکت پاسخگو و مسئول در قبال مشتریان، تمام تلاش خود را برای عملکرد هرچه مناسب‌تر در این زمینه به کار گرفته است.

 


 

ژو تصیح کرد: شرکت مدیران خودرو برای تولید و عرضه خودروهای برقی آمادگی کامل دارد و می‌تواند در یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ماهه روند تولید و عرضه این خودروها را آغاز کند. با توجه قیمت بالای خودروهای الکتریکی، در کشور چین ۶۰ درصد قیمت این خودروها به خریداران سوبسید داده می‌شود و در ایران نیز، عرضه این خودروها، مستلزم همکاری دولت در بحث دادن تسهیلات به خریداران و آماده کردن بستر مناسب برای خودروهای الکتریکی است.

وی گفت: "ام وی ام x33 اولین شاسی بلند فراگیر با قیمت اقتصادی بود که بازار کراس اوورهای ارزان قیمت و اقتصادی را در بازار کشور رواج داد.

 



وی افزود: "همچنین x33 اولین خودرویی است که با رونمایی اولین نسل در سال 1384، تا کنون حضور سه نسل مختلف را در کشور تجربه کرده است که خود نشان از محبوبیت این خودرو در کشور دارد.

 

کد خبر 89259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha