کد خبر 89292
۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
اعلام محدودیت های ترافیکی آخرهفته

پرشین خودرو: مرکز مدیریت راههای کشور محدودیت های ترافیکی برخی از جاده های برون شهری در روزهای4 تا 7 بهمن ماه سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر چهارم بهمن ماه تا ساعت 6 روز شنبه 7 بهمن ماه از راههای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.
همچنین در جاده کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه این هفته از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه صورت می گیرد.
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج - چالوس و بالعکس و از مسیر کندوان ممنوع است و رفت وآمد انوع تریلرها از جاده هراز نیز کماکان ممنوع است.
مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرده است که تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حمل کنندگان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه 4 بهمن ماه و از ساعت 8 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 5 و 6 بهمن از جاده هراز ممنوع اعلام شده است.
همچنین رفت و آمد تمامی تریلرها به استثنای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز جمعه این هفته در محور فیروزکوه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع خواهد بود.
براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به ‌روال عادی در جریان است.

** ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی:
1- محوررامیان- اولنگ - شاهرود، واقع در استان هایگلستان و سمنان ، از مورخ 29 فروردین95 تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.
2- محور فرعی شمشک - دیزین، واقع در استان های البرز و تهران، از مورخ 17 تیر 96 تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.
3- محور فرعی گنج نامه - تویسرکان، واقع در استان همدان، از مورخ 16 آذر 96 تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.
4- محور سی سخت - نورآباد ( سمیرم )، واقع در استان های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان، از مورخ 25 آذر 96 تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.
هموطنان برای دریافت اطلاعات راه‌ها و آخرین وضعیت راه های کشور می توانند عدد 141 را به شماره 1000141پیامک و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

کد خبر 89292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha