ضرورت همراه داشتن زنجیرچرخ

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به کشور، همراه داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ هنگام تردد در محورهای شمالی و شمال غربی ضروری است.

به گزارش پرشین خودرو سرهنگ نادر رحمانی ، با اشاره به اینکه محور پونل به خلخال در استان گیلان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است، تصریح کرد: بارش باران در اغلب محورهای استان گیلان مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش باران در محور کناره در استان مازندران نیز گزارش شده است، گفت: مه گرفتگی همراه با کاهش دید در اکثر محورهای استان خوزستان مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: ترافیک در ورودی کلانشهر تهران در محور کرج – تهران، پل فردیس و پل کرج نیمه سنگین است.

رحمانی با اشاره به اینکه سامانه بارشی از فردا وارد استان‌های شمالی و شمال غربی کشور می‌شود، تاکید کرد: با توجه به بارش برف، محورهای استان‌های شمالی و شمال‌غربی به ویژه در شب لغزنده خواهند بود.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به حجم بارش‌ها در محورهای کوهستانی نیاز به زنجیر چرخ برای تردد وجود دارد، بنابراین به رانندگان و مسافران توصیه می‌شود تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.

کد خبر 89326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha