با تکمیل سبد محصولات سایپا اخبار خوشی به گوش مردم می رسانیم

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه این گروه برای معرفی محصولات جدید خبرداد و گفت: به زودی اخبار خوشی در این زمینه از سایپا شنیده خواهد شد‌.

به گزارش پرشین خودرو، مهندس محسن جهرودی در نشست نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری که در شهر اصفهان برگزار شد با بیان این مطلب که گروه سایپا باید همواره به دنبال تکمیل سبد محصولات باشد اظهارکرد: پروژه جدیدی را در راستای تکمیل سبد محصولات در دست اجرا داریم که امیدوارم با حمایت های وزارت صنعت، معدن و تجارت به زودی این پروژه نهایی شود.
وی با بیان این مطلب که سایپا به دنبال اجرای برنامه های مولد است، افزود: سیاست تکمیل و توسعه محصول را با قدرت ادامه خواهیم داد تا بتوانیم در رده های مختلف پاسخ گوی نیاز بازار و مشتریان باشیم.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد: سایپا در گذشته متحمل مشکلات فراوانی ناشی از تحریم های بین المللی و مشکلات اقتصادی شده که با تلاش و برنامه ریزی توانسته به دوران ثبات و رشد بازگردد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه درخصوص شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا در سراسر کشور تاکید کرد: راهبرد مدیریت ارشد گروه در زمینه شبکه، اجرای عدالت و حمایت از نمایندگی های ضعیف تر و توانمندسازی آن ها و همچنین پاسخگویی به خواسته های مشتریان است.
جهرودی بیان کرد: باید شبکه ای فکر کردن را در میان نمایندگی ها جاری کنیم تا از این طریق منافع موجود در آن، با اجرای عدالت تقسیم شود تا نمایندگی ها راضی باشند و با ارائه خدمات مناسب موجبات رضایت مشتریان را بیش از پیش فراهم کنند چراکه منافع سازمان متعلق به اعضای شبکه است و باید درون خانواده باشد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بخش دیگری از اظهارات خود تاکید کرد: توجه به انضباط در فروش محصول، اهتمام درخصوص خدمات پس از فروش و اجرای عدالت از جمله اموری است که باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد.
مهندس جهرودی افزود: در حال حاضر علی رغم وجود نوسان در قیمت ارز و برخی مشکلات دیگر، شتاب بی سابقه ای را در تولید محصول در سطح گروه سایپا شاهدیم که بیانگر رشد و پویایی این مجموعه است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تمام قدرت و توان سایپا در تولید، شبکه فروش و تجربیات دیرینه و چندین ساله آن است که موجب بزرگی سایپا شده است و سایپا سازمانی است که به اوج بازخواهد گشت زیرا شبکه ای پرقدرت و گسترده در سطح کشور دارد که نمایندگان این شبکه سال ها در سختی ها کنار گروه ایستاده اند.
گفتنی است در جریان برگزاری این نشست روسای انجمن های صنفی استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گزارشی از فعالیت های شبکه نمایندگی ها ارائه کرده و مباحثی درخصوص فعالیت های شبکه نمایندگی های کشور مطرح کردند.

کد خبر 89351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha