نقش سایپا در اشتغال و اقتصاد مقاومتی

پرشین خودرو: نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی از نقش موثر گروه خودروسازی سایپا در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: سایپا در چند سال اخیر با استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های داخلی توانسته در حوزه اشتغال، جلوگیری از خروج ارز و پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی به موفقیت های بزرگی دست یابد.

به گزارش پرشین خودرو، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی اصفهان اظهار کرد: گروه خودروسازی سایپا توانسته با ایجاد تنوع در محصولات خود ظرفیت های بیشتری را به کار گرفته و زمینه رونق تولید و اشتغال را فراهم کند.
وی افزود: در زمینه افزایش کیفیت نیز گروه سایپا دستاوردهای خوبی داشته و تعدادی از محصولات این گروه رقیب خودروهای خارجی به شمار می روند.
وی با بیان این که اگر مردم از کیفیت محصولات داخلی اطمینان حاصل کنند به سراغ خودروهای خارجی نخواهند رفت تصریح کرد: سایپا در زمینه کیفیت توانست اعتماد مردم را جلب کند و محصولات جدید این گروه متقاضیان فراوانی در بازار دارند.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در بخش دیگری از اظهارات خود تاکید کرد: اگر خودروسازان داخلی بتوانند محصولاتی مناسب تولید کرده و مردم را به سمت خود جلب کنند ارز مورد نیاز تولید از کشور خارج نخواهد شد و می توانیم بر اشتغال جوانان سرمایه گذاری کنیم.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در حوزه تصادفات رانندگی اگرچه ایمنی خودرو موضوعی جدی و مورد تاکید است اما نباید مسائلی نظیر وجود نقاط حادثه خیز جاده ای و خطاهای انسانی را از نظر دور داشت و نمی توان تنها خودروسازان را متهم کرد.
موسوی لارگانی در ادامه افزود: باید در زمینه خودروسازی کشور موضوع مصرف کالاهای داخلی را به عنوان یکی از پایه های مهم اقتصاد مقاومتی مورد تاکید قراردهیم.
نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: خودروسازی به عنوان یک صنعت راهبردی مورد حمایت همه بخش های کشور به ویژه مجلس است و نمایندگان به دنبال حفظ اشتغال جوانان کشور در این صنعت هستند.

کد خبر 89352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha