مدل فعالیت شرکت‌های تاکسیرانی باید تغییر کند

پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: مدل فعلی فعالیت شرکت های خصوصی تاکسیرانی، نیاز به تغییرات اساسی دارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، علیرضا قنادان با حضور در یک برنامه تلویزیونی ضمن نقد نوع نگاه گذشته به بخش خصوصی و آسیب‌ دیدن حوزه تاکسیرانی از آن، گفت: در مدیریت جدید تلاش شده تا علاوه بر تغییر این نگرش به سمتی گام برداشته شود که تکنولوژی روز با ارائه خدمات در این بخش به خدمت گرفته شود و گام هایی نیز در این جهت برداشته شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از سرلوحه قرار دادن شعار مدرن‌سازی در تمام اجزای سازمان خبر داد و افزود: متاسفانه نوع و مدل خصوصی سازی در گذشته، مدل مناسبی نبوده و همه ذی‌نفعان از جمله تاکسیرانان، بخش خصوصی، سازمان تاکسیرانی به عنوان سیاستگذار و شهروندان به عنوان دریافت کننده خدمات در آن آسیب می دیدند.

قنادان ادامه داد: اکنون ما به عنوان متولی و سیاست گذار در حال بازنگری نحوه فعالیت شرکتهای خصوصی تاکسیرانی با بررسی مدل‌های روز دنیا و به جهت تکمیل شدن طرح در دست اقدام می‌باشیم که محور این تغییرات تخصصی شدن فعالیت شرکت های خصوصی است.

وی اظهار کرد: در طرح نوسازی 90 هزار تاکسی فرسوده، خودروهایی که عمر آنها 10 سال به بالا می باشد، می‌توانند از وام 20 میلیون تومانی با کارمزد 16 درصد استفاده نمایند که روی خودروی اسقاطشان هم اگر سواری باشد 5 میلیون و روی ون 10 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران،‌ قنادان ادامه داد: بعد از طرح هدفمندی یارانه‌ها دولت تعهداتی را برای بیمه رانندگان تاکسی دنبال کرد که به مرور زمان و با توجه به تغییرات بودجه‌های سنواتی دولت، بیمه رانندگان تاکسی قطع شد که در این زمینه و به جهت رفع این مشکل، سازمان تاکسیرانی پیگیری ویژه کرده و جلساتی را نیز داشته ایم که از دولت محترم خواسته ایم که به این قشر زحمتکش کمک ویژه ای نماید.

کد خبر 89372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha