لغو چهار پرواز و فرود پرواز چین در فرودگاه زاهدان

پرشین خودرو: مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت: چهار پرواز ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی زاهدان به علت شرایط نامساعد هوا، بارش برف سنگین و دیدکم در تهران و مشهد روز یکشنبه لغو شد و پرواز چین به مقصد تهران در این فرودگاه به زمین نشست.

به گزارش پرشین خودرو، حمیدرضا پارسا  اظهار کرد: پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در مسیرهای تهران - زاهدان، زاهدان - مشهد، مشهد - زاهدان و زاهدان - تهران به سبب شرایط نامساعد هوا و بارش برف در تهران و مشهد لغو شده است.
وی افزود: همچنین پرواز ساعت 22 شب گذشته هواپیمایی زاگرس در مسیر زاهدان - تهران که به علت بارش برف در فرودگاه تهران قرار بود امروز صبح انجام شود پس از گذشت بیش از 11 ساعت تاخیر همچنان منتظر اعلام وضعیت است.
وی تصریح کرد: پرواز هواپیمایی ماهان از گوآنجو چین به مقصد تهران نیز به سبب شرایط بد هوا در فرودگاه های تهران، ساعت 3:45 دقیقه امروز در فرودگاه بین المللی زاهدان به زمین نشست.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان، وضعیت و تکلیف این پرواز خارجی و دیگر پروازهای داخلی را وابسته به شرایط هوای فرودگاه های تهران دانست.
پارسا یاداور شد: پروازهای جنوب شرق آسیا به مقصد تهران و برعکس از آسمان سیستان و بلوچستان گذر می کند.
وی افزود: با توجه به شرایط هوای تهران، احتمال می رود باز هم پروازی از این کشورها به مقصد فرودگاه تهران تا روشن شدن وضعیت در فرودگاه زاهدان به زمین بنشیند بر این اساس اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان در حالت آماده باش قرار دارد.
وی تاکید کرد: بقیه پروازها از مبدا زاهدان به مقصد تهران نیز تا اطلاع بعدی با تاخیر انجام خواهد شد.
بیش از 100 پرواز بین المللی در شبانه روز از آسمان زاهدان گذر می کند که بیشتر آنها از اروپا به سمت آسیای جنوب شرقی است.

کد خبر 89460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha