کد خبر 89471
۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

پرشین خودرو: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سکه یادبود 5 هزار ریالی به مناسبت پنجاهمین سالگرد بازار سرمایه ضرب شده و فردا در مراسمی از این سکه رونمایی می شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از برترین ها، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سکه یادبود 5 هزار ریالی به مناسبت پنجاهمین سالگرد بازار سرمایه ضرب شده و فردا در مراسمی از این سکه رونمایی می شود.
 

 یاسر فلاح در خصوص رونمایی از سکه 5 هزار ریالی در مراسم سالگرد 50 سالگی بازار سرمایه گفت: با ابتکار رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و همراهی بانک مرکزی سکه یاد بود 5 هزار ریالی به مناسبت 50 سالگی بازار سرمایه ضرب شده و فردا در مراسمی از این سکه رونمایی می شود.
 
رونمایی از سکه ۵ هزار ریالی 
 
مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در ادامه افزود: این گونه اقدامات نشان از نقش موثر و با اهمیت بازار سرمایه در رشد اقتصاد کشور است.
 

مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در انتها خاطر نشان کرد: مراسم پنجاهمین سالگرد بازار سرمایه فردا با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و برخی مسئولین بلندپایه نظام در سالن اجلاس سران برگزار می شود.

کد خبر 89471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha