کد خبر 89500
۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
آغاز پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره)

پرشین خودرو: عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی از ازسرگیری پروازهای خروجی و ورودی این فرودگاه خبر داد و گفت:‌ ۷۰ سانتی متر برف در فرودگاه امام آمده و معابر با نمک پاشی و سطوح پروازی با اوره پاشی،‌ بازگشایی شده است.

به گزارش پرشین خودرو، علی رستمی اظهار کرد:‌ از حدود 40 دقیقه پیش با بازگشایی باند فرودگاه امام خمینی پروازهای ورودی و خروجی از سر گرفته شد.

وی تصریح کرد: به فرودگاه‌های آلترناتیو (اصفهان و مشهد) اعلام کرده‌ایم می‌توانند پروازهایی را که به دلیل برودت هوا به این فرودگاه‌ها رفته‌اند،‌به فرودگاه امام بفرستند.

وی با تاکید بر این‌که فرودگاه امام کاملا بازگشایی شده است به مسدود شدن اتوبان‌های تهران-قم و تهران ساوه اشاره کرد و افزود: با توجه به لغو شدن پروازها،‌ مشافران فرودگاه امام را در هتل مجموعه به ظرفیت 1800 نفر اسکان دادیم.

عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان این‌که تمام نمازخانه‌های فرودگاه را موکت کره و 700 تخته پتو در اختیار مسافران قرار دادیم، اظهار کرد:‌علاوه بر این به حساب فرودگاه 1200 ناهار برای مسافران سفارش داده‌ایم و 4000 آب معدنی نیز در بین مردم توزیع شده است.

رستمی با بیان این‌که در جاهای مختلف فرودگاه فلاسک‌های بزرگ چای و 10 هزار لیوان کاغذی قرار داده‌ایم، تاکید کرد: به غرفه‌داران اولتیماتوم داده‌ایم در صورت اعتراض یک مسافر در خصوص گرانفروشی (اگر حق هم با مسافر نباشد) دیگر اجازه فعالیت آنها را در فرودگاه نمی‌دهیم.

وی با بیان این‌که خوشبختانه هیچ نارضایتی بابت گرانفروشی گزارش نشده است، اظهار کرد: تمام معاونان فرودگاه در ترمنیال حضور دارند و چند دستگاه اتوبوس برای انتقال رایگان مسافران به تهران در نظر گرفته شده است.

وی همچنین بیان کرد:‌ به تاکسی‌های فرودگاه هم اعلام کرده‌ایم در صورت نارضایتی یک مسافر دیگر اجازه ورود آنها را به فرودگاه نخواهیم داد.

وی گفت:‌حدود 70 سانتی متر برف در فرودگاه امام خمینی آمده و معابر را با نمک پاشی و سطوح پروازی را با اوره پاشی بازگشایی کرده‌ایم.

کد خبر 89500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha