خرمشهر، میزبان برندهای برتر خودروی کشور

پرشین خودرو: نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و لوازم جانبی همزمان با نمایشگاه تخصصی صادرات، واردات و خدمات گمرکی و بازرگانی خرمشهر برای اولین بار در جنوب غربی کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این نمایشگاه با حمایت منطقه آزاد اروند و با استقبال شهرداری آبادان، اهواز و مینوشهر و اتاق بازرگانی آبادان و ... از ساعت 16 تا 21 در سالن بین المللی منطقه آزاد اروند میزبان حضور شرکت های داخلی و خارجی (خودروسازی داخلی، واردکنندگان خودرو، شرکت های قطعه سازی، مکمل ها و روغن، تجهیزات داخلی خودرو، نمای خودرو ، تجهیزات تزئینات خودرو) برگزار می شود.

نمایشگاه صادارات، واردات و خدمات گمرکی و بازرگانی با حضور فعالین ( شرکت های بازرگانی، خدمات گمرکی، ترخیص کالا، شرکت های ترانزیتی و حمل و نقل) نیز همزمان با نمایشگاه خودرو آغاز می شود.

همزمان با این نمایشگاه نشست های تجاری (B2B) در محل نمایشگاه ها با حضور مقامات شهر اهواز- آبادان و خرمشهر و تجار و بازرگانان از کشور های کویت، بهرین، بصره و عراق و کشور های حوزه خلیج فارس انجام می شود.

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های منطقه آزاد اروند به متراژ 4000 متر مربع، در ناریخ ۲۷ الی ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ توسط شبکه کارآفرینی کشور وابسته به دانشگاه تربیت مدرس برگزار و میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

 

کد خبر 89502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha