کد خبر 89526
۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲

پرشین خودرو: کارشناس هواشناسی گفت: امشب در نیمه شمالی و نیمه شرقی کشور، وزش بادهای شدید را خواهیم داشت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه میزان بارش ها از سمت غرب به تدریج کاسته می شود، اظهار کرد: سامانه بارشی به سمت شرق خواهد رفت، به طوریکه امشب نیمه شمالی و نیمه شرقی وزش بادهای شدید و جنوب شرق ریزش گرد و خاک را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه فردا بارش ها در نیمه شرقی متمرکز خواهد بود، افزود: اواخر وقت روز دوشنبه از میزان بارش ها در آن مناطق کاسته خواهد شد.

به گفته گودرزی؛ روز سه شنبه در قالب مناطق کشور پدیده قابل توجهی نخواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: با توجه به کاهش شدید دما روی نیمه شمالی کشور برای امشب و فردا صبح ،یخ زدگی در معابر عمومی،جاده های بین شهری و احتمال ریزش بهمن به سبب انباشت برف در مناطق برف گیر جاده کوهستانی داریم.

وی در توصیه به شهروندان افزود: از شهروندان تقاضا داریم که از سفر غیر ضرور خودداری و در صورت لزوم تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ استفاده کنند.

گودرزی با اشاره به اینکه از اواخر وقت کاهش ابر برای پایتخت پیش بینی می شود، بیان کرد: برای فردا تنها در ارتفاعات و مناطق کوهستانی احتمال بارش برف وجود خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی دمای امشب پایتخت را 6 درجه زیر صفر پیش بینی کرد.

احد وظیفه کارشناس هواشناسی نیز با بیان اینکه بارش ها امشب در مناطق استان تهران و استان مرکزی به تدریج کاهش می یابد، اظهار کرد: فردا بارش برف و برودت به سمت خراسان جنوبی، خراسان مرکزی و یزد حرکت می‌کند.

وظیفه تصریح کرد: امشب شاهد افت شدید کاهش دما در استان تهران و البرز خواهیم بود ، همچنین در اوایل امشب بارش ها در استان تهران کاهش خواهد یافت.

وی در خاتمه گفت: بارش ها در استان مازندران، گلستان و مناطق شمالی کشور تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

کد خبر 89526

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha