بستر احیای خودروها و کامیون‌های فرسوده وجود دارد

پرشین خودرو: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رییس جمهور برای از رده خارج کردن خودروها و کامیون‌های فرسوده مشروط به عزم جدی دستگاه‌های اجرایی برای عمل به وعده‌های روحانی است که این مساله در کنار تامین منابع مالی و تسهیلات بانکی به راحتی قابل اجراست.

به گزارش پرشین خودرو، رمضانعلی سبحانی‌فر گفت: متولیان صنعت خودرویی کشور به خوبی می‌دانند برای جایگزین کردن خودروها، کامیون‌ها و موتورسیکلت‌های فرسوده باید از طریق پرداخت تسهیلات مناسب بانکی اقدام کنند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موانع چندانی برای واردات خودروهای سنگین از خارج از کشور وجود ندارد، گفت: برخی از برندهای خودروساز جهانی متقاضی همکاری مشترک با خودروسازان داخلی هستند که تعدادی از آنها موفق به تشکیل شرکت‌های مشترک با طرف ایرانی شدند، پس بنابراین بستر کار برای واردات موتور خودروهای سنگین مهیا است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توسعه همکاری مابین خودروسازان خارجی و داخلی هم انتقال فناوری و هم سرمایه‌گذاری داخلی افزایش می‌یابد که هر دو موجب بهبود فضای کسب و کار و افزایش نرخ اشتغال کار می‌شود.

کد خبر 89554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha