کد خبر 89572
۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
آزادراه تهران ـ قم بازگشایی شد

پرشین خودرو: معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: مسیرارتباطی تهران - قم که از شب گذشته به دلیل کولاک شدید و یخبندان مسدود شده بود، صبح امروز دوشنبه بازگشایی شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، سرهنگ عین الله جهانی  اظهار کرد: آزادراه تهران به قم صبح امروز با تلاش امدادگران و پلیس بازگشایی شد و تنها در محدوده حسن آباد تردد با زنجیر چرخ انجام می گیرد.
وی ادامه داد: جاده قدیم تهران به قم نیز بازگشایی شده است و تردد بدون هیچ مشکلی در این مسیر هم در حال انجام است.
وی در مورد سایر محورهای دیگر استان نیز گفت: تمامی محورهای استان تهران بازگشایی و تردد در جریان است، تنها محور تهران به ساوه مسدود است که با تلاش امدادگران تا قبل از ظهر بازگشایی خواهد شد.
وی بر رعایت نکات ایمنی و خودداری از سفرهای غیرضروری در زمان بارندگی تاکید کرد و افزود: در پی بارندگی های برف و باران که از روز گذشته در تعدادی از استان ها شدت گرفته است توصیه می شود مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت با رعایت نکات ایمنی و به همراه داشتن تجهیزات کامل فنی و ایمنی از جمله زنجیرچرخ نسبت به تردد از جاده ها اقدام کنند.
بارش برف که از روز شنبه درنیمه شمالی کشور آغاز شده و هنوز در برخی نقاط ادامه دارد، روز گذشته موجب بسته شدن آزاد راه تهران - قم و محور تهران - ساوه و تهران - کرج در استان تهران شد.
بارش برف همچنین تمام مدراس استان تهران در نوبت صبح و بعد از ظهر را به تعطیلی کشاند و به همین علت ، کار ادارات نیر با 2 ساعت تاخیر آغاز شد.

کد خبر 89572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha