کد خبر 89587
۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
معرفی برگزیدگان دومین جشنواره حركت

پرشین خودرو: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره حركت ایران خودرو، داوری و نفرات برگزیده و همچنین آثار راه یافته به دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش پرشین خودرو، به گزارش ایكوپرس به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره حركت، با اتمام زمان ارسال آثار به دبیرخانه دومین دوره جشنواره هنری ایران خودرو، «حركت»، آثار انتخاب و سپس داوری آن انجام شد كه در آن نفرات برتر و نیز آثار راه یافته به نمایشگاه جشنواره و همچنین آثار منتخب برای چاپ در كتاب جشنواره مشخص شدند.

برمبنای این گزارش، در بخش كاریكاتور محمد افلاك از كرج نفر اول، امیر دهقان از تهران نفر دوم و مهناز یزدانی از اصفهان نفر سوم و احسان گنجی از دهدشت كهكیلویه و بویر احمد شایسته تقدیر شناخته شدند.

نفر اول تا سوم بخش عكس به ترتیب مجید شقاقی فلاح از مشهد، بابك كنعانی نوتاش از تهران و افشین میرزایی از رشت هستند كه در كنار این سه نفر رومین محتشم از ارومیه جایزه بخش آزاد جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در بخش پوستر داوران جشنواره هیچ اثری را مستحق دریافت جایزه نفر اول ندانسته و جایزه دوم را به حسن حسنی از تهران و جایزه نفر سوم را سید عباس دهقان اختصاص دادند.

این گزارش می افزاید، سیف اله صمدیان، علیرضا كریمی صادرمی و آرمان استپانیان داوران بخش عكس، سید مسعود شجاعی طباطبایی،‌ بهرام عظیمی و جمال رحمتی داوران بخش كاریكاتور و مجید عباسی،‌ كسری عابدینی و ایمان صفایی داوران بخش پوستر این دوره از جشنواره حركت ایران خودرو بودند.

در فراخوان جشنواره حركت سه موضوع «عشق به خودرو»، «خودرو ملی، زندگی ایرانی»، «ایران خودرو در سراسر ایران» برای هنرمندان عكاس، «ایران خودرو نگاه به آینده»، «تولید و اشتغال، توسعه پایدار»،‌»صنعت خودرو و تعاملات بین المللی»، موضوعات مطرح شده برای طراحی پوستر و موضوع مسابقه كاریكاتور «اخلاق رانندگی» بوده است.

زمان برگزاری نمایشگاه آثار هنری جشنواره حركت ایران خودور 24 و 25 بهمن ماه هم زمان با همایش بین المللی صنعت خودرو در سالن همایش های برج میلاد خواهد بود.

مراسم اختتامیه این برنامه هنری هفدهم بهمن ماه در سالن شهناز خانه هنرمندان برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای كسب اطلاعات می توانند به پایگاه اینترنتی دبیرخانه دائمی جشنواره به نشانی www.Artikco.ir مراجعه كنند و یا با شماره 86072602 تماس بگیرند.

کد خبر 89587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha