کد خبر 89611
۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
بهترین شاسی بلندهای 2018 کدامند؟+تصویر

پرشین خودرو: درک محبوبیت و گرانی این خودروها آسان است و دلیل آن را می‌توان تسلط بهتر به جاده و فضای بار زیاد یا رفاه بیشتر در کابین نسبت به خودروهای سنتی عنوان کرد. از دیگر سو نباید قابلیت آل-ویل- درایو یا توانایی محرک تمام چرخ در اکثر این خودروها را نیز ندید گرفت.

به گزارش پرشین خودرو، شاسی‌بلندها و SUV های کوچک در سال‌های گذشته محبوبیت ویژه‌ای را از آن خود کرده‌اند و در مواردی از هاچ بک‌ها و سدان‌های  هم‌رده خود گران‌تر ظاهر شده‌اند. درک محبوبیت و گرانی این خودروها آسان است و دلیل آن را می‌توان تسلط بهتر به جاده و فضای بار زیاد یا رفاه بیشتر  در کابین نسبت به خودروهای سنتی عنوان کرد. از دیگر سو نباید قابلیت آل-ویل- درایو یا توانایی محرک تمام چرخ در  اکثر این خودروها را نیز نادید گرفت.

ترکیب فوق‌‌العاده کاربردی و بصری در کنار ظاهر مستحکم و قوی SUVهای کامپکت و ساب‌کامپکت را به خودروی مورد علاقه طیف وسیعی از خریداران تبدیل خواهد کرد.

 نشریه تخصصی ادموند در تست و ارزیابی خود به انتخاب بهترین شاسی‌بلندهای بازار در سال 2018 پرداخته است.

بهترین SUV  های ساب‌کامپکت

شاسی بلندهای بزرگتر فضای بزرگتری دارند و یک وسیله نقلیه راحت برای خانواده‌های بزرگ یا کسانی محسوب می‌شوند که با دوستانشان به سفر می‌روند. با این وجود صاحبان این خودروها زمان بیشتری را برای پارک یا راندن خودرو نیاز دارند. اما اگر شما به فضای بزرگ خودرو نیاز ندارید، SUV  های ساب‌کامپکت کوچکتر برایتان انتخاب بهتری به شمار می‌آید. شما با خرید یک کراس‌اوور کوچک همچنان در ارتفاع می‌رانید و از فضای مناسب حمل بار بهره می‌برید. راحت‌تر چای پارک پیدا کرده و بهره‌وری سوخت بیشتری دارید.

مزدا CX 2018

 

بهترین SUV های ساب‌کامپکت بازار در سال 2018 کدامند؟

هندلینگ عالی، شتاب مناسب، سرعت ایده آل برای این کلاس در این خودرو رانندگی با مزدا CX 2018 لذت‌بخش خواهد کرد. مصرف سوخت در این خودرو اقتصادی محسوب می‌شود.  نسخه 2018 این خودرو آرام‌تر و راحت‌تر است. حرکت خودرو آرام است و سر و صدای خودرو نسبت به اسلافش کاهش یافته است.

هوندا HR-V 2018

بهترین SUV های ساب‌کامپکت بازار در سال 2018 کدامند؟

هوندا HR-V 2018 آمار فروش خوبی را از آن خود کرده است. بهره‌وری سوخت و فضای زیاد در کابین در کنار مدل محفظه بار خلاقانه از ویژگی‌های مثبت این خودرو محسوب می‌شود. اگر نیاز به جابه‌جایی اجسام بلند و بزرگ را دارید، صندلی‌های عقب تا خواهند شد. در حال حاضر باید تلاش کنید از شتاب خودرو لذت ببرید یا به همان قدر اکتفا کنید، چرا که ازتقاء موتوری در این خودرو وجود ندارد.

جیپ رنگید 2018

بهترین SUV های ساب‌کامپکت بازار در سال 2018 کدامند؟

قابلیت‌های آفرودی‌اش بیشتر از بقیه کراس‌اوورها محسوب می‌شود. فور ویل درایو ظاهر شده و از تریم‌های تریل‌هاک بهره می‌برد. مانند CX-3 فضای بار متوسطی دارد و سرنشینان عقب فضای پای زیادی ندارند. سامانه انتقال قدرت 9 سرعته خودرو نیز در بهره‌وری مصرف سوخت موثر است.

تویوتا  CH-R 2018

بهترین SUV های ساب‌کامپکت بازار در سال 2018 کدامند؟

خودروی CH-R جا پای کیا سول و نیسان جوک می‌گذارد. بین کراس اوورها و هاچ بک‌ها جا می‌گیرد.  از طراحی خارجی آن متوجه تند و تیز بودن خودرو می‌شوید، اما خودرو بیشتر برای فضای شهری مناسب است. با این وجود کمتر سرگرم‌کننده ظاهر شده و فضای باری و کابین نیز محدودیت‌های خاص خود را در این کلاس دارا هستند.

 

کد خبر 89611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha