تهرانی ها در روزهای برفی ۱۴.۵ میلیون لیتر بنزین مصرف کردند

پرشین خودرو: سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی آخرین آمار میزان مصرف بنزین، نفت سفید و نفت گاز در کشور را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، زیبا اسماعیلی با بیان این‌که میزان مصرف بنزین در روزهای ششم، هفتم و هشتم بهمن‌ماه در ۱۴ استان ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بوده است، گفت: میزان مصرف نفت گاز ۲۵ میلیون و ۵۴۶ هزار لیتر و میزان مصرف نفت سفید سه میلیون و ۴۵ هزار لیتر است.

وی افزود: این‌آمار متعلق به استان‌های تهران، البرز، کردستان، گیلان، ارومیه، تبریز، میاندوآب، اردبیل، قزوین، زنجان، ساری، چالوس، گلستان و قم است.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این‌که تهران با مصرف ۱۴ میلیون و ۵۳۲ هزار لیتر بیشترین مصرف‌کننده بنزین طی سه روز مذکور بوده است، اظهار کرد: بعد از تهران، گیلان با سه میلیون و ۴۲۴ هزار لیتر، ساری با دو میلیون و ۴۹۰ هزار لیتر، تبریز با دو میلیون و ۴۵۹ هزار لیتر و البرز با دو میلیون و ۴۵۳ هزار لیتر بیشترین مصرف‌کنندگان بنزین بوده‌اند.

اسماعیلی از برقراری ۱۸۰۰ تماس مردمی با سامانه پاسخگوی شرکت ملی پخش خبر داد و گفت: اکثر این تماس‌ها متعلق به اطلاعات توزیع نفت سفید و سوخت سیار بوده است.

 

کد خبر 89639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha