از کرجی ها عذرخواهی می کنم

پرشین خودرو: رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر کرج، کمبود اتوبوس و نبود احساس مسئولیت رانندگان تاکسی را یکی از علل ایجاد مشکل در حمل و نقل مسافران هنگام بارش برف و یخبندان پس از آن عنوان کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، عزیز صدرنژاد  در خصوص وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی کرج و معضلاتی که در روزهای برفی و یخبندان پس از آن به وجود آمد گفت: ما تا پیش از این حدود 1500 اتوبوس در اختیار داشتیم اما اکنون تعداد اتوبوس‌های فعال در کرج به 520 دستگاه رسیده است.

صدرنژاد افزود: در هر حال با همین تعداد معدود اتوبوس سعی کردیم کمبود تاکسی را جبران کنیم اما حدود 25 درصد کمبود احساس شد. به خاطر معضلاتی که در این روزها در کرج به وجود آمد شرمنده مردم هستیم و از مردم کرج عذرخواهی می‌کنیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در ادامه با بیان اینکه حدود 13 هزار تاکسی در سطح کرج فعالیت دارد خاطرنشان کرد: متاسفانه تعداد زیادی از رانندگان تاکسی احساس مسئولیت نکرده و بدون توجه به اینکه جزئی از ناوگان حمل و نقل عمومی هستند وظیفه خود را در این روزها انجام ندادند.

صدرنژاد افزود: یکی از مسائلی که باعث چنین اتفاقی شد واگذاری نادرست امتیاز تاکسی بود، قبلا به افرادی که شغل‌های دیگری داشته‌اند تاکسی واگذار شده و همین موجب مختل شدن عملکرد تاکسی‌ها در چنین روزهایی می‌شود، بنابراین در حال حاضر واگذاری خط و واگذاری تاکسی به کسانی که دارای شغل هستند ممنوع و دنبال این هستیم که تاکسی‌های واگذار شده به افراد شاغل را پس گرفته و به افراد بیکار بدهیم.

این مسئول با بیان اینکه یک مکانیزم برای الزام تاکسی‌ها به فعالیت در چنین شرایطی باید طراحی شود خاطرنشان کرد: احتمالا با رانندگان خاطی نیز برخورد شود.

صدرنژاد در ادامه با اشاره به افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی اعلام کرد: در برخی موارد افزایش 100در صدی هم مشاهده شده بود، این افزایش قیمت قطعا غیرقانونی است و پیگیر این موضوع نیز هستیم.

وی د از ساماندهی 200 نفر در راه مانده در روزهای اخیر توسط سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر خبر داد و گفت: یک خانم باردار که در برف گرفتار شده بود نیز توسط خودرو گشت ما به بیمارستان منتقل شد.

کد خبر 89752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha