ب.ام.و سری5 در صدر نظرسنجی رضایت مشتریان در ایران

پرشین خودرو: در آخرین تحقیقات رضایت مشتریان که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) اعلام شد؛ BMW سری 5 در شش ماهه اول سال 1396 بعنوان بهترین خودرو در بازه بالاتر از 200 میلیون تومان اعلام شد.

به گزارش پرشین خودرو، موفقیت در کسب رضایت مشتریان هدف اصلی شرکت های بزرگ خودروسازی است. نتایج تحقیق اندازه گیری رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری برای نوزدهمین دوره متوالی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انتشار یافت که در بخش خودروهای بالاتر از 200 میلیون تومان، ب.ام.و 530 بالاترین میزان رضایت مشتریان از کیفیت محصول را کسب کرده است.
در این تحقیق با 69.074 نفر از خریداران خودروهای سواری که از 17 شرکت عرضه کننده خودرو در شش ماهه اول سال 1396 خودرو خریداری کرده بودند مصاحبه انجام شده است که نتایج نشان می دهد رضایتمندی مشتریان شش ماهه اول سال 1396 در مقایسه با سال 1395 از رشد 15 امتیازی برخوردار بوده است.
هفتمین نسلBMW سری 5 را می توان بعنوان یکی از پر افتخارترین خودروهای اخیر این کمپانی باواریایی نامید که موفق شده است جایزه بسیار معتبر IF Design آلمان و ایمن ترین خودروی جهان را به خود اختصاص دهد؛ موفقیتی که مرهون اصالت کمپانی خوشنام و معتبر BMW است.
این خودرو از تیرماه امسال توسط پرشیاخودرو عرضه شد و مورد استقبال چشمگیر مخاطبان قرار گرفت. همچنین در همین نظر سنجی سری 7 بی ام دبلیو در بازه قیمتی 200 میلیون تومان به بالا در رتبه سوم بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است.

کد خبر 89795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha