باید برای افزایش رضایت مندی مشتریان گام هایی صحیح برداریم

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در دومین نشست استانی با نمایندگان مجاز فروش و خدمات پس از فروش گروه، با مدیران نمایندگی های مجاز استان های خوزستان و ایلام دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پرشین خودرو، محسن جهرودی در این نشست صمیمانه که با حضور مهندس هنری کیا قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه، دکتر محمودی قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی و فروش، مهندس نجفیان عضو هیات مدیره گروه سایپا و مدیرعامل سازه گستر، مهندس امینی مدیرعامل سایپایدک،جمعی از مدیران ارشد گروه و مدیران نمایندگی های مجاز گروه سایپا در استان های خوزستان و ایلام برگزار شد، گفت: باید با تدوین استراتژی صحیح و برنامه ریزی دقیق به سمت افزایش رضایت مندی مشتریان گام برداریم.

وی با اشاره به اهمیت تکریم مشتریان افزود: باید بهترین فرایندها را طراحی کنیم تا بی توجهی هایی که موجب بروز مشکلات و نگرانی برای شبکه فروش سایپا گردیده است بر طرف و دست دلالانی که وارد فرایند فروش سایپا شده اند کوتاه شود، تا از این طریق نمایندگی ها توانمندتر شوند و مشتریان نیز بتوانند با سهولت و اطمینان بیشتر خرید خود را انجام دهند.

در ادامه این نشست دکتر محمودی قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی و فروش گفت: نظام جدیدی در امر فروش طراحی شده است که با اجرا شدن آن عدالت در بین نمایندگی ها رعایت خواهد شد و مطمئنا با این طرح رضایت نمایندگان و مشتریان کسب خواهد شد .

در ادامه مهندس امینی مدیرعامل شرکت سایپا یدک با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مناسب به مشتریان گفت: روشهای ارائه خدمات به مشتریان را بازنگری کرده و سعی خواهیم کرد در طرح جدید با رفع مشکلات نمایندگان، ارائه خدمات به مشتریان تسهیل و تسریع شود.

وی افزود : تدوین برنامه ویژه جهت تامین به موقع قطعات با کیفیت،رقابتی و دارای قیمت مناسب در دستور کار قرار گرفته است تا بخشی از مشکلات شبکه مرتفع گردد.

امینی با اشاره به رشد تقاضای خرید قطعات یدکی در ماههای پایانی سال گفت: به منظور توسعه کسب و کار شبکه با هماهنگی پلیس راهور ناجا خدمات تعویض اتاق، شاسی و موتور صرفا به نمایندگیهای مجاز واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد : انتظارات و توقعات شبکه و شرکت دو طرفه بوده و شرکت تلاش می کند با رفع موانع و کمک به شبکه نمایندگیهای گروه سایپا نسبت به ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و برآورده ساختن انتظارات به حق مشتریان اقدام نماید .

کد خبر 89822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha