کد خبر 89867
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
آیا «ب.ام.و» به فکر تولید X2 کروک است؟

پرشین خودرو: خبرهایی به گوش می‌رسد که شرکت خودروسازی BMW برمبنای این خودرو، قصد یک نسخه کروکی راه اندازی کند.

به گزارش پرشین خودرو، سال گذشته، شرکت خودروسازی بی.ام.و کراس اوور جذاب X2 را به طور رسمی معرفی کرد که در ابعاد و اندازه خود، تنها کمی بزرگ‌تر از خودروی کراس اوور X1 ساخته شده است که باتوجه به نام گذاری اتومبیل طبیعی به نظر می‌رسد، اما اخیرا خبرهایی به گوش می‌رسد که شرکت خودروسازی BMW برمبنای این خودرو، قصد یک نسخه کروکی راه اندازی کند که در صورت تایید این موضوع از سوی بی.ام.و، می‌تواند یک رقیب سرسخت برای رنجروور اووک کروکی باشد.

باتوجه به ادعای منابع خبری، شرکت خودروسازی BMW به طور جدی در حال برنامه ریزی است تا یک خودروی کانورتیبل (کروکی) از دل کراس اوور X2 بیرون بکشد، اما هنوز این موضوع از سوی شرکت خودروسازی BMW تایید نشده است تا اطلاعات بدست آمده در قفسه شایعات طبقه بندی شود، ولی شایعات بسیار قوی که حتی از سوی منابع خبری آلمان هم مطرح شده است.

همزمان با رونمایی رسمی این محصول توسط BMW، تنها یکبار اعلام شد که خودروی کراس اوور X2 به احتمال زیاد در مدل‌های سقف ثابت و سقف متحرک به مشتریان عرضه خواهد شد، اما این احتمال کمتر است که نسخه‌های کروکی اتومبیل به مرحله تولید برسد. شکی در این موضوع نیست که ما خودروهای کروکی را دوست داریم، اما ممکن است خودروی کراس اوور X2 در فرم کروکی، همانند نیسان "نیسان مورانو کراس کابریولت" ناکارآمد باشد و تبدیل به یک شکست تاریخی و لکه سیاه در کارنامه درخشان BMW شود.

بدون شک تا زمانی که شرکت خودروسازی BMW طراحی و ساخت نسخه کروکی X2 را به طور رسمی تایید نکند، این اطلاعات تنها شایعاتی قوی خواهد بود که در رسانهها دست به دست میچرخد.

کد خبر 89867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha