موفقیت چشمگیر میتسوبیشی اوتلندر PHEV در اروپا

پرشین خودرو: شاسی بلند اوتلندر PHEV که تا چند روز دیگر در ایران نیز رونمایی می شود، در اروپا با موفقیت چشمگیری روبرو شده است.

به گزارش پرشین خودرو، با وجود تعداد روزافزون خودروسازانی که سیستم‌های محرک پلاگین هیبریدی را می‌پذیرند، شرکت خودروسازی میتسوبیشی تنها خودروسازی خواهد بود که محصول پلاگین هیبریدی آن یک خودروی شاسی بلند است، خودروی شاسی بلند "میتسوبیشی اوتلندر PHEV" که برخلاف انتظارات، یک موفقیت چشمگیر در بازار اروپا داشته و انتظار دارد که این موفقیت را در بازار ایالات متحده آمریکا نیز تکرار کند.

باتوجه به ادعای منابع خبری، این خودروساز آسیایی در بازار گسترده اروپا بیش از 100 هزار خودروی شاسی بلند "اوتلندر پلاگین هیبریدی" به فروش رسانده است که براساس ادعای کمپانی خودروسازی میتسوبیشی، بیشترین رقم خواهد بود که تاکنون برای فروش یک خودروی شاسی بلند پلاگین هیبریدی به ثبت رسیده است و می‌تواند نشانگر یک موفقیت بسیار بزرگ برای این خودروساز ژاپنی و تنها خودروی شاسی بلند پلاگین هیبریدی آن باشد که با اقبال بسیار خوبی در بازار اروپا همراه بوده است.

 



در خصوص مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی، بد نیست بدانید که مدل‌های 2018 این خودرو به یک موتور 2 لیتری بنزینی در کنار دو موتور الکتریکی مجهز شده است که برای تامین انرژی مورد نیاز موتورهای الکتریکی، شرکت سازنده از باتری‌های بسیار خوب 12 کیلووات ساعت استفاده کرده است که بر روی کاغذ در حالت تمام الکتریکی، حدود 51 کیلومتر در شرایط استاندارد کارایی دارد که طبق ادعای وبسایت منبع، این کارایی در عمل به 32 کیلومتر کاهش پیدا می‌کند. اما هیچگونه جای نگرانی وجود ندارد، زیرا در کنار موتورهای الکتریکی اتومبیل که در ابتدای پاراگراف اشاره شد، از موتور 2 لیتری بنزینی استفاده شده است که علاوه بر فعالیت مستقیم این پیشرانه در تامین انرژی حرکتی اتومبیل، می‌تواند به عنوان یک ژنراتور برای بازیابی انرژی باتری‌ها کارایی داشته باشد.

 



برای آشنایی بیشتر با موتور 2 لیتری بنزینی، گفتنی است که این خودرو دارای 120 اسب بخار قدرت و همچنین 190 نیوتن متر گشتاور خواهد بود که در حالت ترکیبی، تنها 1.9 لیتر مصرف سوخت به ازای کارکرد 100 کیلومتر خواهد داشت که یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این خودرو در بازار اروپا به شمار می‌آید.

در پایان بد نیست بدانید که شرکت خودروسازی میتسوبیشی در بازار ایالات متحده آمریکا، اوتلندر پلاگین هیبریدی را به قیمت 35 هزار و 535 دلار به مشتریان عرضه می‌کند.

برای آشنایی با خودروهای میتسوبیشی در ایران می توانید به نمایندگی های مجاز آرین موتور یا وبسایت این شرکت مراجعه نماییدو

کد خبر 89872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha