سیر صعودی رضایت از خدمات پس از فروش مشتریان ادامه دارد

پرشین خودرو: براساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در پایان آذر ماه سال جاری، رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، باز هم افزایش یافته است.

به گزارش پرشین خودرو، معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساكو با اعلام این مطلب تشریح کرد: شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به صورت ماهیانه در شاخص رضایت مشتریان مورد ارزیابی شرکت بازرسی قرار می‌گیرند كه یكی از پایه‌های اصلی این ارزیابی، آراء مشتریان در خصوص کیفیت خدمات و نظرسنجی در این خصوص است و نتایج این بررسی‌ها به صورت فصلی به متولیان امر اعلام می‌شود.

شهریار سلطانی گفت: بر طبق این نظرسنجی‌ها، شرکت ایساکو به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکت ایران‌خودرو، از ابتدای سال جاری توانسته به صورت صعودی در هر فصل امتیاز خود را در این حوزه ارتقا دهد و از امتیاز 731 در ابتدای سال جاری به امتیاز 743 در پایان پاییز امسال ارتقا یابد و با این رشد، تصویر ذهنی مشتریان و رضایت از خدمات را به میزان 22 امتیاز افزایش دهد.

وی افزود: به ازای هر گامی كه به سمت دست یافتن به امتیاز 800 و بالاتر از آن، در شاخص رضایت مشتری در شركت برداشته می‌شود، باید تلاش چند برابری در همه حوزه‌های شركت صورت گیرد، چرا كه تطابق كامل با استانداردهای وزارت صنعت و جلب رضایتمندی كامل مشتریان، با شبكه‌ای به گستردگی شركت ایساكو و حجم عظیم مشتریان در سراسر كشور، امر دشواری است كه با برنامه‌ریزی و همت همكاران، توانسته‌ایم روز به روز به آن نزدیك‌تر بشویم.

وی ادامه داد: عوامل مختلفی در افزایش رضایت مشتریان در طی سال جاری دخیل بوده است كه از آن جمله می‌توان به ارائه خدمات نوینی همچون، توسعه خدمات الکترونیک و اجرای اپلیكیشین ایساكو، امدادرسانی هوشمند از طریق سامانه همراه ایساكو و اتوکلیک، پذیرش مشتری به صورت دو شیفت و شبانه‌روزی در 250 نمایندگی منتخب، شفاف‌سازی كامل هزینه‌های تعمیراتی از طریق ارسال پیامك و فاكتور آنلاین برای مشتریان، ارایه طرح‌های ویژه و گسترده خدمت‌رسانی در ایام خاص، طراحی مدل تخصیص سیستمی و بازاریابی هوشمند قطعات، آموزش مشتریان محصولات و پرسنل شبکه، تخصیص كارت اعتباری خرید قطعات و خدمات و جاری سازی استانداردهای بین المللی اشاره کرد.

سلطانی افزود: اعلام این موفقیت‌ها و شفاف‌سازی آن در پایان هر فصل، نشان از ارزش بالای مشتریان در زنجیره ارزش ایساكو دارد ضمن این‌كه همكاران ما را نیز به ادامه تلاش خود در مسیر پیچیده بهینه‌سازی ارائه خدمات و كسب رضایت حداكثری مشتریان، دلگرم‌تر می‌كند.

وی در پایان به اجرای طرح‌های كارآمد و خاص در ماه‌های پایانی سال اشاره كرد و گفت: با نزدیك شدن به ایام سال جدید و افزایش ترددها و سفرها، در حال تدارك برنامه‌های متفاوتی برای مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو هستیم.
 

کد خبر 89897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha