تشکیل پرونده برای متخلفان فرودگاهی

پرشین خودرو: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران از تشکیل پرونده برای متخلفان فرودگاهی خبر داد و گفت: به زودی کانکس تعزیرات در فرودگاه امام خمینی (ره) مستقر می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، محمدعلی اسفنانی ، در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: جهت بررسی وضعیت فرودگاه امام خمینی (ره) در دو مرحله به همراه گشت، بازرسی‌های خود را انجام دادیم و متأسفانه شاهد وضعیت بسیار نامطلوب و غیرقابل تحملی بودیم.


وی با بیان اینکه با بارش برف به طور کلی سیستم ناوبری کشور مختل شده بود،‌ گفت: متأسفانه مردم در مدتی که شاهد بارش نزولات آسمانی بودیم در فرودگاه‌ها آواره بودند و این خیلی غیرمنطقی و غیرقابل قبول بود.

اسفنانی با اشاره به جلسه‌ای که با سازمان هواپیمایی کشوری داشت،‌ گفت: مسئولان سازمان هواپیمایی اظهار داشتند که برخی ایرلاین‌ها بلیت‌های هواپیمایی را که قیمت مصوبی برای آن در نظر گرفته شده بود به آژانس‌ها داده‌اند و متأسفانه برخی از آژانس‌های هواپیمایی خلاف قیمت مصوب و دو یا سه برابر اقدام به فروش بلیت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه گاهی واسطه‌هایی حضور دارند که اصلاً مجوز فروش ندارند،‌ گفت: برای یک آژانس هواپیمایی پرونده‌ای تشکیل دادیم که در حال رسیدگی است.

رئیس تعزیرات تهران با اشاره به گرانفروشی در فرودگاه‌ها، گفت: این موضوع نیز مورد بررسی قرار گرفت و مهلت 48 ساعته‌ای به گران‌فروشان داده شد تا مدارک خود را ارائه دهند، همچنین در راستای گرانفروشی سه پرونده برای فرودگاه امام خمینی (ره) و سه پرونده برای فرودگاه مهر‌آباد تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه طی هفته جاری جلسه مجددی با سازمان هواپیمایی برگزار می‌شود، گفت: در این جلسه باید بررسی شود که چرا برخی از آژانس‌هایی که مجوز نداشته‌اند اقدام به فروش بلیت کرده‌اند.

اسفنانی از استقرار کانکس تعزیرات در فرودگاه امام خمینی (ع) و فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا با اقدامات پیشگیرانه مانع بروز تخلفات شویم.

کد خبر 89906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha