عرضه لکسوس RX با ویژگی های اسپرت در انگلستان

پرشین خودرو: در ماه‌های گذشته، شرکت خودروسازی لکسوس نسخه‌های جدید RX را معرفی کرد که با 3 ردیف صندلی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

به گزارش پرشین خودرو، لکسوس به صورت اختصاصی، برای مشتریان انگلستانی خود یک نسخه اسپرت در نظر گرفته است که درست همانند نسخه‌های اسپرت IS، لکسوس CT و یا حتی مدل‌های NX، مدل‌های جدید لکسوس RX هم دارای مجموعه بسیار خوبی از پیشرفت‌های ظاهری و همچنین تجهیزات بیشتر خواهد بود که به عنوان یک گزینه استاندارد بر روی مدل لکسوس RX اسپرت ادیشن به مشتریان عرضه می‌شود.

در میان پیشرفت‌های بصری اتومبیل، اول از همه یک جلوپنجره بزرگ مشکی رنگ با ستون‌های افقی دیده می‌شود که حد و مرز آن بوسیله حاشیه‌های کرومی مشخص شده است، پس از آن چراغ‌های پیشانی مشکی رنگ وجود داشته و بر روی چرخ‌های اتومبیل هم رینگ‌های مشکی رنگ 20 اینچی آلیاژی مورد استفاده قرار گرفته است تا کمی ویژگی‌های اسپرت در این خودروی شاسی بلند لوکس لکسوس نمایان شود.

علاوه بر طراحی ظاهری اتومبیل، در داخل کابین هم تغییرات بسیار خوبی ایجاد شده است که در این خصوص می‌توان به روکش‌های چرمی مشکی رنگ صندلی‌ها، صندلی‌های برقی جلو مجهز به گرمکن و همچنین سیستم سرگرمی اتومبیل مجهز به صفحه نمایشگر 12.3 اینچی اشاره داشت که سیستم مسیریاب ماهواره‌ای آن به صورت استاندارد ارائه می‌شود. به غیر از این موارد، چراغ‌های پیشانی LED با نوربالای اتوماتیک، آینه‌های برقی و همچنین ارتقا بخش ایمنی اتومبیل جزو پیشرفت‌های لکسوس RX در نسخه "اسپرت ادیشن" خواهد بود.

لازم به ذکر است که این نسخه تنها برای لکسوس RX 450h هیبریدی ارائه خواهد شد که سیستم محرک آن متشکل از یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر به همراه 2 موتور الکتریکی بوده و می‌تواند در مجموع نیروی 308 اسب بخاری تولید کند. در پایان مشتریان می‌توانند با پرداخت 51 هزار و 645 پوند در انگستان، این نسخه ویژه را از نمایندگی‌های لکسوس دریافت کنند.

 

خودروهای برند لکسوس و تویوتا در ایران با نمایندگی ایرتویا به صورت رسمی حضور دارد.

کد خبر 89908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha