تلاش برای افزایش سهم حمل و نقل ریلی در بودجه 97

پرشین خودرو: عضو کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از حذف سهم شبکه حمل و نقل ریلی در لایحه بودجه 97، گفت: تاخیرهای رخ داده در جابه جایی مسافران در بارش برف اخیر تنها مختص ایران نیست.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خانه ملت، حسن خسته بند با انتقاد از تاخیرهای طولانی در جابه جایی مسافران در بارش برف اخیر، گفت: شبکه حمل و نقل ریلی برای بهبود وضعیت خود نیازمند حمایت دولت و تزریق منابع کارآمد است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه توسعه حمل و نقل ریلی و جلوگیری از پیش آمد مشکلاتی مشابه بارش برف و توقف حرکت قطارها لازم است، افزود: با وضعیت فعلی بودجه شبکه حمل و نقل ریلی بهبود وضعیت این ناوگان بسیار سخت است.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از بی توجهی به ناوگان حمل و نقل ریلی در بودجه 97، تصریح کرد: عدم تزریق منابع مورد نیاز برای توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی به بی رغبتی مردم در استفاده از این ناوگان و افزایش تلفات جادهای می انجامد.

هزینه کرد منابع برای توسعه حمل و نقل ریلی سرمایه گذاری است

خسته بند با بیان اینکه هزینه کرد منابع برای توسعه حمل و نقل ریلی سرمایه گذاری است، گفت: در صورتی که دولت به ناوگان حمل و نقل ریلی توجه کند به طور حتم عواید بسیاری از لحاظ اقتصادی برای کشور حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت پیش روی حمل و نقل ریلی در هفته گذشته و در پی بارش برف، افزود: مشکل پیش آمده برای حمل و نقل هوایی و ریلی در پی بارش برف تنها در کشور ما رخ نداده و بسیاری از کشورها با این معضل مواجه هستند اما باید بدانیم که بی توجهی به بهبود شرایط صنایع ریلی را متضرر می کند.

تلاش برای افزایش سهم حمل و نقل ریلی در بودجه 97

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل ریلی بسیاری از محدودیت ها در این بخش را جبران می کند، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در پیشنهادهای مربوط به بودجه در صحت علنی مجلس به مترقی شدن ناوگان حمل و نقل ریلی کشور کمک کنیم.

خسته بند ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص توسعه حمل و نقل ریلی باید با شناسایی ظرفیت های این حوزه موانع پیش روی پیشرفت را برداریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: عدم رفع مشکلات موجود در شبکه حمل و نقل هوایی سالانه درآمد بسیاری را از کشور دور می کند از این رو برای کمک به وضع اقتصادی کشور باید ناوگان حمل و نقل توسعه یافته ای داشته باشیم./

کد خبر 89942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha