خودروهای «رنو» به سیستم S.O.S مجهز می شود

پرشین خودرو: مدیر نگین سرویس از برنامه های نگین خودرو برای بالابردن سطح کیفیت خدمات امدادی ارائه شده به مشتریان خبر داد و گفت: با 45 دستگاه نگین سرویس، بدون تحمیل هزینه اضافی به مشتریان خدمات امدادی را در محل مشتری اجام می دهیم.

داود تقی زاده در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر و با اشاره به تجهیز خودروهای امدادی نگین سرویس به جی.پی.اس، گفت: در حال حاضر با رصد لحظه ای مکان استقرار خودروها نزدیک ترین خودرو به محل ثبت درخواست را به آدرس مشتری اعزام می کنیم.

وی زمان امدادرسانی در کشور را حدود 70 دقیقه عنوان کرد و افزود: با توجه به توسعه شبکه خدمات پس از فروش نگین خودرو این مدت زمان کاهش پیدا می کند.

این مقام مسئول گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی در حال جمع آوری اطلاعات در خصوص نمایندگی های فعال در تعطیلات هستیم تا بتوانیم بر اساس آن مکان استقرار خودروهای امدادی را در جاده های کشور تعیین کنیم.

 



تقی زاده افزود: با توجه به قرارداد شرکت با کانون ایرانگردی و جهانگردی برای ارائه خدمات به خودروهای رنو، در هفته آینده یک دوره آموزشی خدمات رنو برای امدادگران کانون جهانگردی برگزار می کنیم تا در تعطیلات نوروزی بدون هیچ مشکلی امدادرسانی به مالکان رنو انجام شود.

مدیر نگین سرویس، یکی از راه های ارتباطی با نگین سرویس را اپلیکیشن نگین خودرو معرفی کرد و ادامه داد: مشتریان با استفاده از این اپلیکیشن می توانند از هر کجای کشور درخواست امدادی خود را به ثبت برسانند.اپراتورهای شرکت بعد از دریافت پیام و با توجه به موقعیت مکانی خودرو نزدیک ترین خودرو امدادی را به محل اعزام خواهند کرد.

وی از پروژه جدید امدادی نگین خودرو پرده برداشت و گفت: در قراردادی که با یک شرکت دانش بنیان ایرانی به امضا رسیده است، برای اولین بار در ایران، خودروهای رنو به سیستم S.O.S مجهز خواهند شد.با اجرایی شدن این قرارداد مالکان خودروهای رنو در مواقع لزوم می توانند با فشردن یک دکمه درخواست خود را به نزدیک ترین خودروی امدادی ارسال کنند.

تقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: از طریق این پروژه که در حال حاضر در مراحل بررسی و آزمایش فنی قرار دارد امکان مانیتورینگ دیتای ECU خودرو و موقعیت مکانی ماشین برای نگین خودرو فراهم می شود. ضمن این که به محض نهایی شدن این پروژه مشتریان نگین خودرو می توانند به صورت یک آپشن این امکان را بر روی خودروی خود نصب کنند.

کد خبر 89960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha