کراس اوور هیوندای «کونا» با چه قیمتی عرضه می شود؟

پرشین خودرو: در بهار سال جاری، کمپانی خودروسازی هیوندای یک برند کاملا جدید تحت عنوان "کونا" رونمایی کرد، اما مشتریان می‌توانند از ماه مارس پیش رو محصول جدید هیوندای را خریداری کنند.

به گزارش پرشین خودرو، به همین منظور کمپانی خودروسازی هیوندای در روزهای گذشته، بهای پرداختی بابت داشتن یکی از خودروهای کراس اوور "هیوندای کونا" را تعیین کرده است که در ادامه سعی داریم مروری کلی بر روی جزییات قیمتی این محصول برای بازار آمریکا داشته باشیم.

با تایید شرکت خودروسازی هیوندای، مشتریان می‌توانند از ماه مارس سال جاری، کراس اوور هیوندای کونا را با قیمت 19 هزار و 500 دلاری در مدل‌های پایه SE بعلاوه هزینه حمل و نقل 885 دلاری خریداری کنند که نیروی 147 اسب بخاری پیشرانه 2 لیتری آن تنها به سمت چرخ‌های جلو ارسال خواهد شد، اما اگر مشتریان به سیستم‌های چهارچرخ محرک علاقه‌مند هستند، می‌توانند خودروی کراس اوور هیوندای کونا را با هزینه 20 هزار و 800 دلاری خریداری کنند.

علاوه بر نسخه‌های پایه اتومبیل، مدل SEL هم وجود خواهد داشت که نسخه تک محور آن به قیمت 21 هزار و 150 دلاری و نسخه چهارچرخ محرک آن به قیمت 22 هزار و 450 دلار فروخته خواهد شد که درست همانند نسخه‌های پایه اتومبیل، به یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر با خروجی قدرت 147 اسب بخاری مجهز شده است و نیروی خود را از طریق جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک "شیفت ترونیک" به سمت چرخ‌ها منتقل می‌کند.

در کنار پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی، شرکت خودروسازی هیوندای یک پیشرانه توربوشارژر 1.6 لیتری هم در نظر گرفته است که به همراه یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه، بر روی مدل های "Limited" و "Ultimate" مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اول از همه برای نسخه Limited، شرکت خودروسازی هیوندای قیمت 24 هزار و 700 دلار را در نظر گرفته است، اما نسخه چهار چرخ محرک آن به قیمت 26 هزار دلاری به مشتریان عرضه خواهد شد، این درحالیست که برای خرید نسخه Ultimate نیاز به پرداخت 27 هزار و 400 دلاری برای نسخه تک محور و همچنین نیاز به پراخت هزینه 28 هزار و 700 دلاری برای نسخه چهارچرخ محرک خواهید داشت، هرچند نسخه فول آپشن اتومبیل با هزینه نهایی 29 هزار و 595 دلار به مشتریان فروخته می‌شود.

کد خبر 89983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha