ورود مجلس به بررسی تخلفات شرکت های هواپیمایی

پرشین خودرو: عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه آزادسازی نرخ بلیت هواپیما به بهبود عملکرد ایرلاین ها منجر نشده است، گفت: کمیسیون عمران مجلس به تخلفات شرکت های هواپیمایی در ارایه خدمات به مردم در برف اخیر رسیدگی می کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خانه ملت، محمد دامادی با مثبت ارزیابی کردن ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع تخلفات برخی آژانس های هواپیمایی در بارش برف اخیر، گفت: نظارت بر دستگاه ها از تخلفات آن ها می کاهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عملکرد سازمان هواپیمایی کشور، افزود: هم اکنون رضایتمندی از عملکرد شرکت هایی هواپیمایی وجود ندارد و متاسفانه نحوه مدیریت در پروازها مشکلات عدیده ای را برای مردم رقم زده است.

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تذکراتی که به سازمان هواپیمایی داده شده است، تصریح کرد: متاسفانه بارش 30 سانتی متر فرودگاه های اصلی کشور را تعطیل کرد که این موضوع به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

وزارت راه و شهرسازی نیازمند خانه تکانی اساسی است

وی با تاکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی نیازمند خانه تکانی اساسی است، گفت: آقای آخوندی باید پاسخگوی مشکلات پیش آمده برای مردم در ضعف مدیریت سازمان هواپیمایی و مسئولان این بخش باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به برخی نارضایتی ها در خصوص گرانی بلیت هواپیما و احجاف به مردم در روزهای اخیر، افزود: آزادسازی نرخ بلیت هواپیما این تبعات را به دنبال داشته و متاسفانه رقابتی شدن فروش بلیت هم نتوانست مشکلات موجود در این حوزه را ساماندهی کند.

انتقاد از ضعف عملکرد ایرلاین ها

دامادی با بیان اینکه مدافعان آزادسازی نرخ بلیت هواپیما باید پاسخگوی مشکلات حل نشده با این تصمیم باشند، گفت: رسیدگی به ضعف عملکرد ایرلاین ها برای جلب رضایت مردم لازم است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که تخلف برخی شرکت های هواپیمایی در خصوص فروش یک بلیت به دو نفر صحت دارد یا خیر، افزود: اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم اما اگر تخلفات این چنینی محرز شود برخوردهای جدی باید با آن ها صورت بگیرد و کمیسیون عمران مجلس نیز به این موضوع ورود خواهد داشت./

کد خبر 89998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha