طرح پیش فروش دناپلاس توربوشارژ آغاز می شود+جزییات و زمان فروش

پرشین خودرو: معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای مرحله دوم پیش فروش محصولات ایران خودرو با ثبت نام خودرو دنا پلاس توربوشارژ با موعد تحویل خرداد، تیر و مرداد سال 97 خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مصطفی خان كرمی اظهار كرد: بعد از اجرای طرح پیش فروش 207 هاچ بك اتوماتیك، براساس وعده به مشتریان، دومین مرحله از طرح ویژه پیش فروش محصولات جدید ایران خودرو با محصول دناپلاس توربو از روز چهارشنبه هجده بهمن ماه آغاز می شود.

خان كرمی دناپلاس با موتور توربوشارژ را محصولی به روز و ایمن و دارای تجهیزات مدرن خواند و گفت: یكی از اهداف ایران خودرو از عرضه این محصول، افزایش كارایی قوای محركه با نصب سامانه توربوشارژ بدون افزایش حجم موتور است كه موجب قدرت وشتاب بیشتر نسبت به موتور با تنفس طبیعی می شود.

وی تاكید كرد: باتوجه به استقبال مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو از خودرو دنا پلاس، ارائه این محصول موفق با موتور توربو شارژ گام مهمی در راستای جلب رضایت بیشتر مشتریان و ارائه محصول مدرن و با كیفیت به مصرف كنندگان محصولات ایران‌خودرو است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اضافه كرد: در طرح پیش فروش این خودرو متقاضیان می توانند باپرداخت مبلغ 26 میلیون تومان نسبت به نام نویسی اقدام كنند وی افزود: سود مشاركت در طرح براساس موعد تحویل محصول متفاوت است.

خان كرمی تصریح كرد:‌ در این طرح به منظور افزایش احتمال موفقیت مشتریان در نام نویسی و ایجاد عدالت و حفظ حقوق مشتریان، هر كد ملی قادر به ثبت نام یكدستگاه خودرو خواهد بود.

لازم بذكر است، متقاضیان میتوانند از ساعت 11 صبح روز هجدهم بهمن ماه با مراجعه به پایگاه فروش اینترنتی esale.ikco.ir و یا نمایندگی های مجازگروه صنعتی ایران خودرو درسراسركشورنسبت به نام نویسی اقدام و ازمزایای این طرح بهره‌مند شوند.

کد خبر 90064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha