نمره شهرداری را در برف‌روبی 18 دادم

پرشین خودرو: وی در رابطه با عملکرد شهرداری در زمان بارش برف طی روزهای اخیر گفت: شهرداری خوب عمل کرده و بنده هم نمره 18 به عملکرد شهرداری داده‌ام که این نمره خوبی است.

به گزارش پرشین خودرو محمدحسین مقیمی در رابطه با طرح ترافیک جدید در پایتخت گفت:‌ ما دو محدودیت در طرح ترافیک جدید قائل بوده‌ایم اینکه این طرح تراکم و ترافیک ایجاد نکند و از طرفی هم آلودگی را در شهر تشدید نکند.

وی ادامه داد: بنابر این قرار شده تعداد خودروهایی که به محدوده طرح ترافیک می‌آیند نسبت به سال گذشته بسیار کمتر شود.

مقیمی گفت: هم اکنون از تعداد سهمیه‌ها 20 هزار مورد کم شده است و نرخ‌های عوارض اعلام شده نسبت به اکنون بسیار کاهش یافته است.

استاندار تهران در پاسخ به اینکه گفته می‌شود نرخ سهمیه‌ها اکنون بیشتر شده و شهرداری معتقد است با این طرح جدید درآمد 150 میلیاردی کسب خواهد کرد، گفت: به من گفته‌اند میانگین قیمت‌ها نسبت به قبل کمتر شده است.

نمره شهرداری را در برف‌روبی 18 دادم/مردم در خیابانهای فرعی به کمک بیایند

وی در رابطه با عملکرد شهرداری در زمان بارش برف طی روزهای اخیر گفت: شهرداری خوب عمل کرده و بنده هم نمره 18 به عملکرد شهرداری داده‌ام که این نمره خوبی است.

وی ادامه داد:‌فردای شبی که برف فراوانی بارید من به عملکرد شهرداری نمره مناسب دادم چرا که شهرداری تا صبح همه امکانات را در سطح شهر بسیج کرده بود.

مقیمی در پاسخ به اینکه در روزهای بد عملکرد شهرداری چگونه بوده چرا که اکنون هنوز در معابر شهر شاخ و برگ درختان رها شده است، گفت: در کوچه‌های فرعی مردم هم باید کمک کنند .

وی در پاسخ به اینکه مردم عوارض اینگونه خدمات را می‌پردازند، گفت: زمانی که حجم وسیعی برف می‌آید مردم بهتر است کمک لازم را بکنند.

کد خبر 90074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha