اعلام آمادگی ایران خودرو برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جریان ارائه گزارش به رئیس جمهوری در حاشیه همایش «طرح های نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای و درون شهری و طرح های اشتغال زایی» بر آمادگی ایران خودرو برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تاكید كرد.

به گزارش پرشین خودرو، دکتر حسن روحانی در نمایشگاه محصولات تجاری گروه صنعتی ایران خودرو كه در حاشیه همایش طرح های نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای و درون شهری برگزار شده حضور یافت و از آخرین دستاوردهای این خودروساز بزرگ بازدید كرد.

برمبنای این گزارش، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با ارائه عملكرد نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، آمادگی این خودروساز را برای افزایش سرعت در نوسازی تمامی خودروهای عمومی اعم از درون شهری و برون شهری را با هدف نوسازی کامل ناوگان اعلام كرد.

هاشم یكه زارع اجرای طرح نوسازی 90 هزار تاكسی را از طرح های بی سابقه و موفق دولت خواند و گفت: از سال گذشته تاكنون 61 هزار تاكسی نوسازی شده كه با تامین اعتبار و تزریق منابع مالی از سوی دولت نوسازی مابقی خودروها انجام خواهد شد.

وی تاكید كرد: ایران خودرو در طرح كلیدبه كلید فراتر از وظایف خود به عنوان عرضه كننده خودرو عمل كرده و پرداخت بخشی از تسهیلات نوسازی تاكسی ها را برعهده گرفته تا موجب كاهش فشار اقتصادی به قشر زحمتكش رانندگان شود.

مهندس یكه زارع درباره پروژه های بهبود محصول و كاهش مصرف سوخت و آلایندگی ها در ایران خودرو گفت: درحال حاضر در راستای بهبود قوای محركه و كاهش مصرف سوخت خودروها تلاش های زیادی صورت می گیرد و بخشی از طرح های توسعه ای نیز به نتیجه رسیده است.

وی همچنین در زمینه نخستین محصولات تجاری پسابرجامی گروه صنعتی ایران خودرو، به اتوبوس گاز سوز درون شهری ایران خودرو دیزل اشاره کرد که از استاندارد یورو 6 برخوردار بوده و به موتور مرسدس بنز و گیربکس اتوماتیکZF مجهز است.

یادآور می شود همایش طرح های نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای و درون شهری و طرح های اشتغال زایی صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شد.

کد خبر 90111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha