کد خبر 90137
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
20 هزار ماموریت در ماه برای موتورلانس ها

پرشین خودرو: سرپرست مرکز اورژانس تهران در مراسم تقدیر از تکنسین‌های موتورلانس این مرکز، گفت: ماموریت‌های مرکز موتورلانس اورژانس تهران در حال حاضر به 20 هزار ماموریت در ماه رسیده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، مراسم تقدیر از تکنسین‌های موتورلانس مرکز اورژانس تهران امروز با حضور پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور، پیمان صابریان سرپرست مرکز اورژانس تهران و سردار عدنان جلال، معاون اجرایی پلیس راهور تهران برگزار شد.

در این مراسم پیمان صابریان سرپرست مرکز اورژانس تهران اظهار کرد: از پنج مرداد که موتورلانس افتتاح شد کار ما با ماهی 7000 ماموریت آغاز شد و امروز به مرز 20 هزار ماموریت در ماه رسیده است و این در حالیست که ما کاهش نیرو هم داشتیم ولی همچنان این آمار پابرجاست.

سرپرست مرکز اورژانس تهران اضافه کرد: در حال حاضر در تهران با توجه به بافت و ترافیکی که وجود دارد ما همچنان کمبود نیرو داریم. همچنین یکی از مشکلات دیگر موتورلانس‌های 300 سی سی که گواهینامه اضافه می‌خواهد و با توجه به اینکه افرادی که وارد اورژانس می‌شوند معمولا از سنین پایین‌تر این کار را آغاز می‌کنند. رسیدن آنها به سن دریافت گواهینامه 300 سی سی زمانبر است.

وی با اشاره به نقش و وظیفه تکنسین‌های موتورلانس‌ها گفت: افرادی که قرار است تک نفره در محل ماموریت حاضر شوند نیاز به تجربه بیشتری دارند و هنوز مردم اطلاعات دقیقی در مورد موتورلانس‌ها کسب نکرده‌اند. از همین رو لازم است که افراد به شکلی در محل ماموریت حاضر شوند که مردم احساس آرامش داشته باشند.

سرپرست مرکز اورژانس تهران در مورد اسکان تکنسین‌های موتورلانس، گفت: در این زمینه با شهرداری رایزنی کرده‌ایم. همچنین 10، 15 روز قبل با سردار مهماندار جلسه داشتیم و قبول کردند که در راهور جایی را به ما بدهند که نزدیک نقاط پیک هم باشد. نقاطی که برای استقرار موتورلانس‌ها مشخص شده است بر اساس مطالعه پیک ترافیک و ماموریت‌ها بوده است و جابجایی آنها به صرفه نیست.

صابریان در مورد مشکلی که برای پلاک گذاری موتورلانس‌ها وجود دارد، گفت: در این زمینه با سردار مهماندار صحبت کردیم و قرار شد که کمک کند تا این مشکلات حل شود.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عدنان جلال معاون اجرایی پلیس راهور تهران در این مراسم اظهار کرد: ما در راهنمایی و رانندگی تلاش می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم به شما کمک کنیم. باید به این موضوع توجه کنیم که به مصدومان تصادفات سریع‌تر رسیدگی شود و خوشبختانه اورژانس در این زمینه همکاری خوبی دارد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در حوزه اورژانس مشکل خاصی نداریم و برای اینکه بتوانیم بهتر کار کنیم جلساتی برگزار شده و این جلسات استمرار خواهد داشت.

سرهنگ جلال در ادامه گفت: برای به روز شدن تجهیزات اورژانس نیاز به هماهنگی و پیگیری‌هایی است که انجام می‌دهیم تا ناوگان اورژانس به روزتر شود و همچنین ما پیشنهاد دادیم که نیروهای اورژانس در مناطقی که بیشترین تصادفات رخ می‌دهد در کنار راهور مستقر شوند تا جایی که در توان ما باشد برای برطرف شدن مشکلات همکاری می‌کنیم.

در این مراسم مهیار، سرپرست اورژانس موتوری گزارشی از اقدامات این بخش و همچنین مشکلات و موانعی که وجود دارد ارائه کرد. همچنین از تکنسین‌های موتورلانس مرکز اورژانس تهران نیز تقدیر شد.

کد خبر 90137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha