هفتصد هزار کامیون گاز سوز دیزل در کشور وجود دارد

پرشین خودرو: مدیر نوسازی ناوگان حمل ونقل جاده‌ای گفت: ظرف سه سال آینده 202 هزار دستگاه مورد نوسازی قرار خواهند گرفت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از برنا، «صدرالله بمانا»، مدیر نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای،  درباره اقدام جدید دولت در نوسازی ناوگان جاده ای گفت: طبق آمارهای نیروی انتظامی بالغ بر هفتصد هزار کامیون نفت-گاز سوز دیزل در کشور وجود دارد. در این پروژه همه این دستگاه‌ها مورد نوسازی قرار خواهند گرفت. طبق آماری که وجود دارد، سیصد وپنجاه هزار خودرو شامل فرسودگی هستند.

او در درباره نوع خودروهایی که فرسوده هستند بیان کرد: این خودروها شامل کامیون، اتوبوس برون شهری، درون شهری، مینی بوس است. ظرف 3 سال آینده 202 هزار خودرو مورد نوسازی قرار خواهند گرفت.

بمانا درباره اعتباری که دولت برای این پروژه درنظر گرفته است، گفت: دولت مبلغ 11 میلیارد یورو برای این پروژه اعتبار در نظر گرفته است و کلیات طرح باید ظرف 3 سال اجرایی شود.

مدیر نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای در پایان درباره تاثیر برجام در نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده بیان کرد: خودروهایی که وارد شده از دستاوردهای برجام است، خودروسازهای اروپایی بعد از برجام همکاری خود را با خودروسازان داخلی افزایش داده اند و قرار براین شده که خودروسازان اروپایی در آینده خط های تولید خود را به داخل کشور انتقال دهند و تولید خودروها در داخل کشور انجام شود.

کد خبر 90142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha