کد خبر 90231
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
حمایت مهردادصدیقیان از علی کریمی

پرشین خودرو: در روزهای اخیر بحث علی کریمی داغ شده است. چند روز پیش سرمربی سپیدرود رشت در نشست خبری لوگو برنامه نود را به نشانه اعتراض به این برنامه، پرتاب کرد که با واکنش های زیادی مواجه شد و حتی عادل فردوسی پور در برنامه گفت حرکت علی کریمی توهین به مردم بوده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از بیتوته، در روزهای اخیر بحث علی کریمی داغ شده است. چند روز پیش سرمربی سپیدرود رشت در نشست خبری لوگو برنامه نود را به نشانه اعتراض به این برنامه، پرتاب کرد که با واکنش های زیادی مواجه شد و حتی عادل فردوسی پور در برنامه گفت حرکت علی کریمی توهین به مردم بوده است.
 

مهرداد صدیقیان به این اخبار واکنش نشان داده است و اعتقاد دارد پرتاب کردن لوگوی نود توهین به مردم نبوده است.
 
حمایت مهرداد صدیقیان از علی کریمی


او در متن خود نوشت:

من کلاً فوتبالى نیستم و اصرارى هم به نظر دادن درمورد همه چیز ندارم، اصلاً عادت دارم راجع به چیزى كه بهش آگاهى ندارم و از جزئیاتش نمیدونم اظهار نظر نكنم و سكوت اختیار كنم...

درمورد برنامه "نود" و اعتراض على كریمى هم چیزى سَرَم نمیشه... فقط تو فضاى مجازى نوع اعتراض على كریمى و پاسخ عادل فردوسى پور به عصبانیت على كریمى رو دیدم...

شخصیت علی کریمی و صداقت رفتاری و دغدغه‌مندی کریمی خیلی خیلی برای من قابل احترامه و باعث شده خیلی دوسش داشته باشم... به این که نوع اعتراضش به برنامه "نود” درست بوده یا نه کاری ندارم... فقط یه چیزیُ میدونم و اونم اینه كه پَرت كردن لوگوى برنامه "نود" توهین به ملت ایران نیست.

 علی کریمی همیشه نشون داده ملت ایران خیلی براش ارزشمندن، برنامه "نود" صرفاً یه برنامه تلویزیونى پر بیننده‌س... همین..

کد خبر 90231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha