انتشار اولین تصاویر رسمی از هیوندای سانتافه نسل جدید

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هیوندای با انتشار اولین تصاویر رسمی، نسل جدید هیوندای سانتافه را به جهانیان نشان داد تا آماده معرفی رسمی این خودرو همراه با جزییات فنی در کمتر از 1 ماه آینده باشند.

به گزارش پرشین خودرو، پیش از این کمپانی خودروسازی هیوندای با انتشار یک تصویر پیش نمایش، نسل جدید هیوندای سانتافه را برای حضور در نمایشگاه بین المللی ژنو 2018 تایید کرده بود. اما حالا این خودروساز کره‌ای پیش از این که به روز موعود برسد، اقدام به انتشار تصاویر رسمی هیوندای سانتافه در نسل جدید خود کرده است که در پرشین خودرو سعی داریم مروری کوتاه بر روی ویژگی‌های جدید و اندک اطلاعات منتشر شده فنی آن داشته باشیم.

همانطور که پیش از این گفته بودیم، در ماه مارس 2018 نمایشگاه بین المللی ژنو کار خود را در کشور سوئیس آغاز می‌کند و از همین حالا، شرکت‌های بزرگ خودروسازی برای حضور در این رویداد آماده می‌شوند، همچون کمپانی خودروسازی هیوندای که برای تایید حضور خود در این نمایشگاه، نسل جدید هیوندای سانتافه را به نمایش خواهد گذاشت، اما قبل از آن چند تصویر رسمی منتشر کرده است تا مخاطبان خود را آماده کند، هرچند انتشار این تصاویر می‌تواند جذابیت رونمایی رسمی را از بین ببرد، ولی همچنان کمپانی خودروسازی هیوندای اطلاعات تکمیلی اتومبیل را در اختیار دارد تا رونمایی رسمی آن همچنان مورد انتظار و جذاب باشد.

مثل همیشه به غیر از انتشار تصاویر جدید از سوی کمپانی خودروسازی هیوندای، هیچگونه اطلاعات دقیق و رسمی منتشر نشده است و باید تا زمان رونمایی رسمی این محصول منتظر ماند، اما خبرگزاری‌های محلی کره جنوبی اعلام کرده‌اند که خودروی شاسی بلند نسل جدید سانتافه با یک پیشرانه 2 لیتری بنزینی و همچنین با دو پیشرانه 2.2 لیتری و 2 لیتری دیزلی در کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد که بر روی تمامی آنان یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک مورد استفاده قرار گرفته است.

 



علاوه بر این، گفته می‌شود که خودروی نسل جدید هیوندای سانتافه با طول کلی 4707 میلی متر و عرض 1890 میلی متر ساخته شده است که نسبت به نسل قبل هیوندای سانتافه، دارای 70 میلی متر طول بیشتر و همچنین 10 میلی متر عرض بیشتر خواهد بود که طبیعا فاصله بین محور بیشتری داشته و می تواند راحتی و ثبات بهتری نسبت به نسل قبل خود داشته باشد.

متاسفانه این اطلاعات برای بازار کره جنوبی تایید شده است و مشخص نیست که شرکت خودروسازی هیوندای در بازار بین المللی از چه نوع پیشرانه و با چه حجمی استفاده خواهد کرد، به همین منظور برای رونمایی آن باید تا نمایشگاه بین المللی ژنو 2018 صبر کرد، هرچند شرکت خودروسازی هیوندای تایید کرده است که تا قبل از برگزاری نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس، اطلاعات رسمی و تصاویر آن را به صورت آنلاین منتشر خواهد کرد تا مخاطبان با آشنایی کافی در نمایشگاه ژنو حضور پیدا کنند.

کد خبر 90245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha