بسیاری از قطعه سازان واردکننده هستند

پرشین خودرو: عضو کمیسیون صنایع و معادن، گفت: داخلی سازی صورت نگرفته و گزارش‌های ارائه شده کذب است، برخی از قطعه سازان داخلی خود واردکننده هستند و قطعات مورد نیاز را وارد می‌کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازخانه ملت، نادر قاضی‌پور در خصوص عدم تمکین شرکت‌های خودروسازی در زمینه داخلی سازی محصولات تولیدی در ایران، اظهار داشت: یک قانون حداکثری استفاده از توان تولید داخل داریم که همگی باید از این قانون تمکین کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید قراردادهای همکاری و تولید مشترک با خودرو سازان خارجی مانند قرارداد ترکمنچای باشد، گفت: شرکت‌های رنو و پژو بازار خود را در اروپا از دست داده‌اند و به بازار بکر یک میلیونی ایران ورود کرده‌اند.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به اینکه علی رغم اینکه مخالف حضور آنها در ایران هستم اما باید بعد از حضور باید از قوانین تمکین کنند، ادامه داد: درسه سال باید در صد بالای از محصولات تولیدی داخی سازی شود و 30 درصد آنها را نیز به کشورهای دیگر صادر کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص میزان داخلی سازی محصولات تولیدی صنایع خودروسازی، اظهار داشت: داخلی سازی صورت نگرفته و گزارش‌های ارائه شده کذب است، برخی از قطعه سازان داخلی خود واردکننده هستند و قطعات مورد نیاز را وارد می‌کنند.

کد خبر 90252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha