قدردانی «دایملر» از کارمندان با پرداخت پاداش نقدی

پرشین خودرو: دایملر به پاس قدردانی از زحمات کارگران و کارمندان خود در سال 2017 میلادی و همچنین پشت سر گذاشتن یک سال موفقیت آمیز دیگر، پاداش 5700 یورویی برای کارکنان خود در نظر گرفته است تا سال جدید را بهتر و قوی‌تر از همیشه شروع کنند.

به گزارش پرشین خودرو، تقریبا از سال 1997 میلادی تاکنون، کمپانی خودروسازی دایملر بخشی از سود سالیانه خود را به کارکنان هدیه می‌دهد، حال در سال 2017 میلادی با رشد قابل توجه مرسدس بنز و کمپانی خودروسازی دایملر در بازارهای جهانی و به جای گذاشتن یک موفقیت دیگر، بخشی از سود کمپانی دایملر در قالب "پاداش‌های سخاوتمندانه" به کارکنان دایملر اختصاص داده شده است.

باتوجه به ادعای منابع خبری، نزدیک به 130 هزار نفر در کمپانی خودروسازی دایملر و زیر مجموعه‌های بزرگ آن همچون مرسدس بنز و اسمارت در حال فعالیت هستند که به پاس قدردانی از زحمات آنان برای طی کردن یک سال موفق و پرفروش دیگر، برای هر نفر پاداش 5700 یورو یا پاداش حدودا 7000 دلاری در نظر گرفته شده است که از ماه آوریل سال جاری به حساب آنان واریز خواهد شد.

البته دایملر تنها خودروساز آلمانی نخواهد بود که به کارکنان خود پاداش داده است. زیرا "پورشه" هم در اوایل سال 2017 میلادی برای نزدیک به 20 هزار نفر کارکنان خود پاداش 9111 یورو اعطا کرده است که معادل آن حدود 11 هزار و 340 دلار خواهد شد.

کد خبر 90324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha