کد خبر 90354
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۵
هیوندای کونا الکتریکی معرفی می شود

پرشین خودرو: هیوندای در تاریخ 27 فوریه سال جاری، یعنی کمتر از 3 هفته دیگر به طور رسمی از نسخه تمام الکتریکی هیوندای کونا رونمایی خواهد کرد و سپس در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال به نمایش عمومی آن خواهد پرداخت.

به گزارش پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی هیوندای برای حضور در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال در کشور سوئیس، رونمایی رسمی و همچنین نمایش عمومی نسل جدید هیوندای سانتافه را تایید کرده است، اما حالا با انتشار یک پیش نمایش جدید از سوی هیوندای، می‌توان گفت که خودروی شاسی بلند هیوندای سانتافه تنها نبوده و در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال، کمپانی خودروسازی هیوندای در غرفه اختصاصی خود به عمومی نسخه تمام الکتریکی "هیوندای کونا" مشغول خواهد شد.

کمپانی خودروسازی هیوندای تایید کرده است که خودروی کراس اوور جدید این شرکت در نسخه تمام الکتریکی، با دو سیستم محرک متفاوت عرضه خواهد شد که جزییات دقیق آن در نمایشگاه ژنو ارائه می‌شود، اما در حال حاضر می‌دانیم که نسخه قدرتمند آن توانایی حرکت تا حداکثر 470 کیلومتر را با یکبار شارژ کامل باتری‌ها خواهد داشت.

تغییرات زیادی بر روی ظاهر اتومبیل ایجاد نشده است و همانطور که از تصاویر جاسوسی اتومبیل می‌توان فهمید، خروجی‌های اگزوز اتومبیل فاکتور گرفته شده و همچنین جلوپنجره اتومبیل تغییر پیدا کرده و برای جلوگیری از ورود هوا بسته شده است. در غیر این صورت همانند خودروی "هیوندای آیونیک" نسبت به مدل‌های استاندارد، تفاوت چندانی میان نسخه تمام الکتریکی هیوندای کونا با مدل‌های استاندارد آن دیده نمی‌شود.

در پایان باتوجه به ادعای منابع خبری، گفته می‌شود که نسخه تمام الکتریکی این خودرو در نیمه اول 2019 میلادی راهی آمریکا شده و با قیمت کمتر از 40 هزار دلار به مشتریان عرضه می‌شوند.

کد خبر 90354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha