دیدار مدیران «رنو تراکس» با مشتریان «سایپا دیزل»

پرشین خودرو: جمعی از مدیران حوزه مهندسی فروش و بازاریابی شرکت رنو تراکس فرانسه شریک تجاری شرکت سایپا دیزل، ضمن حضور در ایران، با مشتریان و مالکان کامیون های رنو میدلام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پرشین خودرو، در آستانه عرضة محصول جدید شرکت رنو تراکس با نام D Wide به بازار، مدیران حوزه مهندسی فروش و بازاریابی محصول، ضمن اخذ بازخورد مشتریان و میزان رضایتمندی آنان از محصولات عرضه شدة قبلی، شرایط حال حاضر بازار ایران را برای ورود محصول جدید رنو بررسی کردند.

بر اساس این گزارش، اقدام اخیر مدیران رنو تراکس در راستای تکریم و اعمال نظر مشتریان در برنامه ریزی برای عرضه محصول جدید به بازار از لحاظ قیمت، مشخصات فنی، آپشن های مورد انتظار فعالان حوزه حمل و نقل و نیز ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان از کامیون رنو میدلام که در گذشته به بازار عرضه شده بود، صورت پذیرفت.

شایان ذکر است، پس از گذشت بیش از 6 سال از تولید آخرین کامیون رنو میدلام در سایپادیزل که تجربه موفقی در کارنامه این شرکت بود، شرایط و زمینه های لازم برای ورود محصول جدید این برند با کیفیت اروپایی فراهم شده و به زودی نسل جدید کامیون رنو با نام D Wide توسط سایپادیزل به بازار عرضه خواهد شد تا بتواند بخشی از خلاء موجود در بخش کامیون های رده متوسط در کشور را پوشش دهد.

گفتنی است، محصول جدید رنو D Wide دارای موتور ٦ سیلندر با قدرت 310 dxi7 با استاندارد آلایندگی یورو ٥ با تجهیزاتی چون پیش گرمکن استارت موتور، توربو شارژ، ترمز خفه کن و فن الکترونیکی ویسکو است و از گیربکس ZF با ٨ دنده جلو، یک دنده کرال و یک دنده عقب بهره می برد.

کد خبر 90386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha