برگزاری اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی رالی خانوادگی در هرمزگان

پرشین خودرو: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی رالی خانوادگی کارگران هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از برنا، در هرمزگان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی در رشته رالی خانوادگی کارگران هرمزگا ن در راستای افزایش شور و نشاط بین این قشر برگزار شد.

این مسابقه با همت انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی کارگران هرمزگان و اداره کل تعاون و کار استان با حضور بیش از 100 تن از کارگران و اعضای خانواده آنان در بندرعباس برگزار شد.

این رالی که به مسافت 17 کیلومتر برگزار شد مجموعا 20 دستگاه خودرو شرکت داشتند که مسابقه خود را از بلوار راه آهن شروع و در نهایت به خط پایان در تازیان رسیدند.

در پایان این رقابتها، خودرو شرکت کننده شماره12 به رانندگی "طاهره بابایی" و نقشه خوانی "مهدی نادی زاده" ، خودرو شماره 3 به رانندگی "سارا میرزایی" و نقشه خوانی "خانم ابوالحسنی" و خودرو شماره 15 به رانندگی "فاطمه مهرآور" و نقشه خوانی "سید عارف نقیبی" به ترتیب بعنوان نفرات برتر معرفی شدند که در پایان از برترینها و شرکت کنندگان در این مسابقه با اهدای جوایز و لوح سپاس،تقدیر شد.

در این رالی که به صورت خانوادگی برگزار شد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و روسای انجمنهای ورزشی نیز شرکت داشتند.

در حاشیه اهدای جوایز، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مسابقه، گفت: تقویت و توسعه ورزشهای همگانی سبب افزایش روحیه نشاط و امید بین کارگران و خانواده های آنان می گردد.

مهندس سلیمی با اشاره به اینکه جامعه کارگری هرمزگان در رشته های مختلف ورزشی دارای پتانسیل های زیادی است، بر توسعه ورزشهای همگانی بمنظور ایجاد نشاط و شادابی در بین این قشر تاکید کرد.

در حال حاضر 28 انجمن ورزشی کارگری در رشته های مختلف در استان هرمزگان فعالیت دارند

کد خبر 90390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha