برگزاری مسابقه آفرود برفی در استان البرز با شرکت ۵۰ خودرو

پرشین خودرو: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز از برگزاری بزرگترین مسابقه آفرود برفی خودروهای دو دیفرانسیل در ارتفاعات طالقان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازتسنیم، اردشیر درویشی ، اظهار داشت: بزرگترین همایش و مسابقه خودروهای آفرود برفی استان البرز با حضور بیش از 50 خودرو آفرودر در ارتفاعات طالقان در روز جمعه برگزار شد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز افزود: همایش بزرگ خودروهای دو دیفرانسیل و مسابقه آفرود برفی امسال با نام "جام فجر" با حضور بیش از پنجاه خودروی دو دیفرانسیل از مسیر امامزاده طاهر(ع) کرج تا شهرستان طالقان برگزار شد که با استقبال خوب ورزشکاران البرزی روبه‌رو شد.

درویشی با تاکید بر اینکه استان البرز دارای پتانسیل محیطی متنوع است، گفت: این تنوع به لحاظ محیطی و طبیعی زمینه‌های مناسبی را برای برگزاری مسابقات در فصول مختلف سال فراهم می‌کند و سعی داریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود و همکاری اعضا شرایط رشد و توسعه ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی البرز برای تمام ورزشکاران فراهم شود.

وی با بیان اینکه در پایان مسابقات آفرود برفی در استان البرز نفرات برتر در سه کلاس 4 سلیندر، 6 سلیندر و بانوان مشخص شدند، عنوان کرد: در کلاس 4 سیلندر رضا بیرامی، حکمت الله توانگر، قهرمان محمدی به ترتیب نفرات اول تا سوم مسابقات و در کلاس 6 سیلندر مهرداد کمال‌‌زاده،کریم شاه دوست، احسان کریمی و در کلاس بانوان منیژه قنبری راد و فرزانه کریمی مقام اول و دوم مسابقات آفرود برفی را کسب کردند.

کد خبر 90394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha